www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۵ 1396/07/17

کمدین خندوانه دبیر سازمان تیم های ملی جودو شد

محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو در جدیدترین اقدام خود، شهریار خلدی یکی از شخصیت هایی که در برنامه خندوانه به محبوبیت رسیده بود را به عنوان دبیر سازمان تیم های ملی انتصاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، عزل و نصب ها همچنان در فدراسیون جودو ادامه دارد و محمد درخشان که بعد از نشستن روی صندلی ریاست بارها در سمت های مختلف فدراسیون جابجایی صورت داده بود، در جدیدترین اقدام خود و بعد از برکناری عباس سلگی ، شهریار خلدی را به عنوان دبیر سازمان تیم های ملی منصوب کرد.

محمدرضا رودکی رئیس سازمان تیم های ملی جودو بعد از حضور در مسابقه خانوادگی خندوانه از شبکه نسیم ، از چهره شهریار خلدی برای اولین بار رونمایی کرده بود و اتفاقا خلدی هم توانست بعد از چند برنامه به محبوبیت قابل توجهی بین تماشاگران برنامه دست پیدا کند.

شنیده می شود کناره گیری عباس سلگی از سمت دبیری سازمان تیم های ملی به دلیل مشغله کاری در هیئت جودوی استان البرز بوده است.

پیگیری های لازم درجهت اجرای صحیح و به موقع برنامه های آمادگی و تدارکاتی تیم های ملی، همکاری مجدانه و هماهنگی مؤثر با کادر تیم های ملی درجهت اجرای موفق برنامه ها و مأموریتهای محوله و برنامه ریزی و هماهنگی با بخشهای فدراسیون جهت اجرای طرحها و برنامه های تیم های ملی و اعزام های برون مرزی همچنین رسیدگی به امور ورزشکاران ، قهرمانان و کادر فنی تیم ملی و ارائه گزارش پیشرفت عملکرد تیم به صورت منظم از جمله مسئولیت های اصلی دبیر سازمان تیم های ملی است.

آخرین اخبار