www.razmnews.ir

شرایط و قوانین استفاده

«قوانین و مقررات»

استفاده از فروشگاه اینترنتی نشریه رزم آور به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
۱- خرید کالا از فروشگاه رزم آور بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
۲- خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصی و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به رزم آور بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
۳- کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل مراحل سفارش خواهد شد.
۴- فروشگاه اینترنتی رزم آور هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
۵- تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی رزم آور با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.
۶- سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در فروشگاه، لینک شده اند مستقل بوده و فروشگاه اینترنتی رزم آور مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
۷- ارتباط فروشگاه اینترنتی رزم آور با کاربران از طریق تلفن ۰۲۱۴۴۸۹۲۹۸۷ برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
۸- فروشگاه اینترنتی رزم آور به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
۹- کاربران عزیز رزم آور بعد از خرید نسخه PDF نشریه چاپی مجاز نیستند این فایل را در اختیار فرد دیگری قرار داده و یا آن را در سایت ، کانال و یا هرجای دیگری منتشر کنند. در صورت مشاهده با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.
۱۰- به محض پذیرش عضویت شما در سایت فروشگاه ، عضویت شما بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.