www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۴۳ 1399/12/12

گرگ چچنی بازنشسته شد!

حمزه چیمائف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از دنیای مبارزه خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از mma.ir ، حمزه چیمائف پدیده نوظهور سازمان یو اف سی، در آخرین پست اینستاگرامی خود اعلام بازنشستگی کرد! حمزه قرار بود در مبارزه بعدش خود به مصاف لیون ادواردز برود ولی این مبارزه چندین مرتبه به دلیل طولانی شدن عوارض بیماری کووید ۱۹ که حمزه با آن دست به گریبان بود کنسل شد و در نهایت حمزه این تصمیم سخت را گرفت.

حمزه چیمائف در پست اینستاگرامی خوو نوشت: “می خواهم از همه کسانی که من را در مسیر این ورزش حمایت کردند تشکر کنم ، بله درست است نتوانستم کمربند قهرمانی را بگیرم ولی این مهمترین پیروزی در زندگی نیست. این موضوع ممکن است شما را ناراحت کند ولی قلب و بدنم به من همه چیز را می گویند. از تیم خودم آل استار، و سازمان یو اف سی هم تشکر می کنم.”

حمزه همچنین در استوری اینستاگرامش تصویری از یک اسپری و روشویی آغشته به خون را منتشر کرد که نشان دهنده شرایط حال حاضر اوست.

دِینا وایت درباره اتفاقات پیرامون چیمائف و خبر بازنشستگی او چنین واکنش نشان داد: “وقتی حمزه به اینجا اومد، پزشکان از او مراقبت کردند. به او داروهایی دادند و قرار شد که او آنها را استفاده کند و به استراحت تا بهبودی ادامه دهد. او امروز رفته و سخت تمرین کرده و حالش بد شده و بخاطر همین و از روی احساسات آن پیام بازنشستگی را منتشر کرده. او قرار نبود که تمرین کند ولی می دانید که این آدم یک مبارز وحشیست. او می خواهد که آخر هر هفته مبارزه کند ولی حالا حتی تمرین هم نمی تواند بکند. بخاطر همین احساساتی شده و آن پیام را فرستاده است. ولی به شما می گویم که او بارنشسته نمی شود.”

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.