www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۱۵ 1402/08/29

رد پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی UFC از سوی “تدی خرس”

جودوکار سنگین وزن فرانسه بار دیگر پیشنهاد حضور در رشته هنرهای رزمی ترکیبی را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از اسپورت فرانسه، تدی راینر، جودوکار فرانسوی و دارنده دو طلا و دو برنز المپیک، از سال ۲۰۱۰ تمام حریفان خود را در این رشته ورزشی شکست داده بود. او در این مدت توانسته بود ۱۵۷ مبارزه را با برد به پایان برساند تا لقب شکست‌ناپذیر به او داده شود.

با این حال راینر بالاخره بعد از یک دهه در المپیک توکیو نیز به مدال برنز رسید و دستش از رسیدن به طلای المپیک کوتاه ماند. او اخیرا در دور سوم رقابت‌های گرند اسلم پاریس برابر کوکورو کاگورا هم شکست خورد و ایپون شد.

تدی راینر (ملقب به تدی خرس) چندین سال است که در برابر پیشنهادات برای حضور در رشته  هنرهای رزمی ترکیبی مقاومت کرده است و عنوان کرده است این رشته با ارزش‌های او همخوانی ندارد. آخرین بار UFC به او پیشنهاد قرارداد ۱۵ میلیون یورویی داد.

راینر با اعلام اینکه تمرکزش روی بازی‌های المپیک پاریس است گفت:‌ باید روی جودو تمرکز کنم. در حال حاضر در شرایطی هستم که خیلی مصدوم می‌شویم. هدف من بردن بازی‌ها و شکست دادن بهترین‌های رشته‌ام است و می‌خواهم مدال طلای المپیک پاریس را به دست بیاورم.

برای اولین بار در سال ۲۰۱۵، سران UFC به او علاقه مند شدند اما این جودوکار فرانسوی گفت که این رشته ورزشی با ارزش‌های او مطابقت ندارد.

راینر ۳۴ ساله در بازی های المپیک لندن و ریودوژانیرو در دسته بالای ۱۰۰ کیلوگرم جودو طلا گرفت و در توکیو در مسابقات انفرادی برنز و در ترکیبی تیمی طلا گرفت. او همچنین ۱۲ قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان در مسابقات انفرادی و تیمی دارد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار