www.khabarrazmavar.ir

بوکس در انتظار معرفی سرمربی؛

شناسه خبر : ۱۱:۴۵ 1396/06/15

نهرودی: دل ما با سرمربی کوبایی است و او هم تمایل به همکاری دارد

مدیر تیم های ملی بوکس تاکید کرد کمیته فنی در خصوص سرمربی تیم ملی تصمیم نهایی را می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در حالی که زمزمه های پایان همکاری با خمینز کوبایی در تیم ملی بوکس به گوش می رسد حسین نهرودی مدیر تیم های ملی بوکس این شایعه را تکذیب کرد.

نهرودی در گفتگو با خبرگزاری مهر در این خصوص گفت: هنوز جلسه کمیته فنی در خصوص تعیین و تکلیف برای سرمربی تیم ملی بوکس تشکیل نشده است و تعجب می کنم که شایعه پایان همکاری را می شنوم. سرپرست فدراسیون بارها تاکید کرده اند که تنها کمیته فنی در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی تصمیم می گیرد.

وی افزود: قطعا تعیین و تکلیف سرمربی تا بعد از مسابقات قهرمانی کشور به طول می انجامد چرا که فعلا به دلیل این مسابقات فرصت تشکیل جلسه در این خصوص را نداریم و اولویتی هم در این خصوص وجود ندارد.

نهرودی در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان مدیر تیم های ملی و پیشکسوت بوکس در خصوص «خمینز» چیست گفت: همه دیدند که تیم کوبا در مسابقات قهرمانی جهان با ۷ فینالیست به قهرمانی بلامنازع رسید و این قضیه بار دیگر ثابت کرد که در بوکس صاحب سبک است. خمینز هم خودش انگیزه دارد و دلش با تیم است و هم بوکسورها دلشان با اوست. نظر شخصی من این است که همکاری مان با این مربی ادامه داشته باشد اما در کمیته فنی در این خصوص تصمیم گیری نهایی انجام می شود.

آخرین اخبار