www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۵۲ 1402/12/20

تداوم شکست ملی پوشان بوکس/ حبیبی‌نژاد و رمضانپور هم حذف شدند

در ادامه مسابقات جهانی بوکس(انتخابی المپیک)، دو نماینده کشورمان با قبول شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابتها حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه رقابتهای جهانی بوکس(گزینشی کسب سهمیه المپیک) علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم که پیش از این حریفانی از اتیوپی و بریتانیا را مغلوب‌ کرده بود به مصاف شون نیشیاما، بوکسور ژاپنی رفت و با قبول شکست از گردونه رقابتها حذف شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم نیز، ایمان رمضان‌پور که ابتدا قرعه استراحت داشت و سپس بوکسوری‌ از جزایر سشیل‌ را شکست داد با آبودو موینزه‌ از فرانسه مبارزه کرد و شکست خورد تا وی نیز از دور مسابقات کنار برود.

به این ترتیب چهار نماینده از شش بوکسور اعزامی به مسابقات جهانی حذف شده و فرصت کسب سهمیه المپیک را از دست دادند.در ادامه این رقابتها امروز یکشنبه ۲۰ اسفند،مسلم مقصودی و میثم قشلاقی به‌عنوان آخرین نمایندگان ایران به ترتیب به مصاف حریفانی‌ از آمریکا و هلند می‌روند.

رقابتهای جهانی بوکس گزینشی المپیک پاریس با حضور ۶۳۲ بوکسور از ۱۱۲ کشور تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد و فرصتی ارزشمند برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رود چرا که چهار نفر برتر هر وزن می توانند مسافر المپیک شوند.

ترکیب تیم شش نفره ایران در این رقابتها عبارت است از:

وزن ۵۷ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش (پیروزی مقابل نماینده ونزوئلا و شکست مقابل بوکسور ترکمنستان و حذف از رقابتها)

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: علی حبیبی‌نژاد (پیروزی مقابل نماینده اتیوپی و بریتانیا و شکست مقابل بوکسور ژاپنی و حذف از رقابتها )

وزن ۷۱ کیلوگرم: مسلم مقصودی (پیروزی مقابل نماینده فلسطین و ترینیدادوتوباگو)‌

وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی ( پیروزی مقابل بوکسور هند و مکزیک)

وزن ۹۲ کیلوگرم: پوریا امیری (شکست مقابل نماینده فیلیپین و حذف از رقابتها )

وزن ۹۲+ کیلوگرم: ایمان رمضان‌پور (قرعه استراحت و پیروزی مقابل نماینده جزایر سیشل و شکست مقابل نماینده فرانسه و حذف از رقابتها )

آخرین اخبار