www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۰۶ 1402/12/21

پایان کار ایران با حذف دو بوکسور دیگر/ کار کسب سهمیه المپیک به تایلند کشید

با حذف دو نماینده دیگر کشورمان، پرونده ملی‌پوشان بوکس در نخستین مرحله گزینشی جهانی در ایتالیا بدون کسب سهمیه بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابت‌های گزینشی جهانی بوکس المپیک پاریس شب گذشته(یکشنبه – 20 اسفند ماه) در شهر بوستو آرسیتسیو کشور ایتالیا برگزار شد و  دو بوکسور دیگر کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند تا بدون کسب سهمیه به کشور بازگردند.

در رقابت‌های شب گذشته، ابتدا میثم قشلاقی در وزن 80 کیلوگرم در مصاف با بوکسوری از هلند مغلوب شد تا با وجود کسب دو پیروزی مقابل نمایندگان هند و مکزیک در دو مرحله گذشته در کسب سهمیه المپیک ناکام بماند.

مسلم مقصودی نیز در وزن 71 کیلوگرم در مقابل نماینده آمریکا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. مقصودی پیش از این بوکسورهایی از فلسطین و ترینیداد و توباگو را شکست داده بود.

پیش از این نیز دانیال شه‌بخش، علی‌ حبیبی‌نژاد، پوریا امیری و ایمان رمضانپور از دور مسابقات کنار رفته بودند تا پرونده نمایندگان کشورمان بدون کسب سهمیه در این مرحله از مسابقات به پایان برسد.

با این شرایط، بوکس ایران باید آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس در مرحله دوم گزینشی جهانی در خردادماه سال آینده در تایلند امتحان کند.

در این مسابقات فونتانا کوبایی هدایت ملی‌پوشان کشورمان را برعهده داشت و همایون امیری و محمد عاشری نیز مربیان کشورمان بودند.

آخرین اخبار