www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۱ 1393/11/10

لیگ برتر جودو؛ میزان فاتح جدال مدعیان/ پاس قوامین پیروز بازی بزرگ

تقابل مدعیان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر جودو در حالی با برتری میزان به پایان رسید که این تیم در پیکار برابر پاس قوامین بازنده تاتامی را ترک کرد. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، سالن شهید افراسیابی تهران روز پنجشنبه شاهد برگزاری 16 دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر بود که در این […]

تقابل مدعیان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر جودو در حالی با برتری میزان به پایان رسید که این تیم در پیکار برابر پاس قوامین بازنده تاتامی را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، سالن شهید افراسیابی تهران روز پنجشنبه شاهد برگزاری 16 دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر بود که در این بین تقابل مدعیان با حضور جمع کثیری از ملی‌پوشان دیدنی و جذاب بود. در مهمترین بازی هفته دو تیم ثامن الحجج خراسان رضوی و موسسه مالی اعتباری میزان برابر هم صف آرایی کردند.

دو تیم که از نفرات زبده ای بهره می بردند یک مبارزه سطح بالا را به نمایش گذاشتند که حضور دو جودوکار خارجی در ترکیب میزان جذابیت های این مبارزه را دوچندان کرده بود. تقابل دو تیم مدعی در نهایت 4 بر2 به سود میزانی ها به پایان رسید.”هوانس داویتیان” ، محمد بریمانلو ، الیاس علی اکبری و امیر قاسمی نژاد چهار پیروزی میزان را کسب کردند و برای ثامن الحج هم جواد محجوب و علی اصغر موسوی به پیروزی دست پیدا کردند. در این مبارزه جدال محمد جمالی و “کامران استرانیوف” جودوکار تاجیکستانی میزان که به تازگی از اردوی روسیه برگشته بود برنده ای نداشت.

میزانی‌ها بعد از این دیدار به سختی از سد پالایشگاه گاز ایلام گذشته و در یک مبارزه نزدیک 3 بر2 نتیجه را به پاس قوامین واگذار کردند. “هوانس داویتیان” و محمد بریمانلو تنها جودوکاران پیروز میزان بودند. کامران تاجیکستانی که خسته به نظر می رسید بعد از تساوی برابر جمالی، مقابل وحید نوری نتیجه را واگذار کرد. در کنار نوری، وحید بنا و مصطفی آهن فروش هم دیگر جودوکاران پیروز قوامین بودند. در این دیدار مبارزه سعید مرادی و امیر قاسمی نژاد به تساوی دست يافت. قوامین پیش از این دیدار هیات جودو قزوین ، پالایشگاه ایلام و نفت مسجد سلیمان را شکست داده بود.

ثامن الحجج بعد از شکست برابر میزان ، هیات جودو قزوین را 5بر2 از پیش رو برداشت. در این دیدار پهلوانلو ، محجوب ، آزمون ، موسوی و احمدی 5 پیروزی تیم ثامن را کسب کردند. رامین صوفیه و بهزاد محرمی هم با برتری مقابل محمد جمالی  و وحید حسن زاده  دو پیروزی قزوین را کسب کردند.

نتایج کامل هفته دوم رقابتهای لیگ برتر جودو:
دور چهارم :
* هیئت جودو قزوین  صفر- پاس قوامین 7
* پالایش گاز ایلام یک – ثامن الحجج خراسان رضوی 6
* نفت مسجد سلیمان 5  – هیئت جودو نوشهر 2
* موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی 5 – شبهای گلوبندک 2

دور پنجم:
* پالایش گاز ایلام صفر – پاس قوامین 7
* نفت مسجد سلیمان 3 – هیئت جودو قزوین 4
* موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی 4- ثامن الحجج خراسان رضوی 2
* شبهای گلوبندک  6- هیئت جودو نوشهر یک

دور ششم:
* نفت مسجد سلیمان یک  – پاس قوامین 6
* موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی 4 – پالایش گاز ایلام 3
* شبهای گلوبندک 4 – هیئت جودو قزوین 3
* هیئت جودو نوشهر یک – ثامن الحجج خراسان رضوی 6

دور هفتم:
* موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی 2  – پاس قوامین 3
* شبهای گلوبندک  6- نفت مسجد سلیمان یک
* هیئت جودو نوشهر یک – پالایش گاز ایلام 6
* ثامن الحجج خراسان رضوی 5  – هیئت جودو قزوین 2

آخرین اخبار