www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۳۰ 1393/10/22

دو شقه شدن بوکس بالاخره اجرایی شد

تیم ملی بوکس به دو تیم الف و ب تقسیم شد و نفرات حاضر در هر دو تیم مشخص شدند. به گزارش “رزم نیوز” ، تقریبا یک ماه قبل بود که کمیته فنی فدارسیون بوکس تصمیم گرفت تیم های ملی الف و ب تشکیل شود و بوکسورها در این دو تیم زیر نظر دو کادر فنی […]

تیم ملی بوکس به دو تیم الف و ب تقسیم شد و نفرات حاضر در هر دو تیم مشخص شدند.

به گزارش “رزم نیوز” ، تقریبا یک ماه قبل بود که کمیته فنی فدارسیون بوکس تصمیم گرفت تیم های ملی الف و ب تشکیل شود و بوکسورها در این دو تیم زیر نظر دو کادر فنی مجزا کار کنند.

هرچند بعد از این نظر کمیته فنی مخالفت های زیادی با این طرح شد و از درون کمیته فنی هم با اجرای این طرح مخالفت شد ولی سرانجام بوکسورهای ایران به دو تیم تقسیم شدند که قرار است زیر نظر اکبر احدی و علیرضا استکی کار کنند.

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون در تیمی که قرار است زیر نظر اکبر احدی به عنوان سرمربی کار کند جعفر ناصری،سجاد محمدپور،رضاکرزبری، محمد مردی، امین بخشی زاده، سجاد محرابی، مبین کهرازه، سینا قلعه بندی، سالار غلامی، علی دهقان و وحید ابراهیمی حضور خواهند داشت.

آرش شمس و مصطفی زارع هم به اردو دعوت شده بودند که اولی به دلیل مشغله کاری و دومی به دلیل شرکت در امتحانات در این اردو غایب هستند.

محمد عاشری،افشین نادری و آرش روشنایی هم قرار است به عنوان مربی در کنار اکبر احدی باشند.

در تیم ملی ب هم علیرضا استکی به عنوان سرمربی در کنار ابراهیم ارمشی و اصغر اشرفی به عنوان مربی کار خواهد کرد.

سجاد قائدی،داود خدری،دانا اسماعیل زاده،علی عیسایی،اسماعیل ارمشی،هادی ماکوئی، امین قاسمی پور،سجاد کاظم زاده، مجتبی معلمی، محمد حسن پور، محمد نوری، مجید سپهوندی و فرهاد عزیزی هم به عنوان ملی پوش در این تیم حضور خواهد داشت.

اردوی تیم ملی هم اکنون در مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری است.

آخرین اخبار