www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۴ 1393/09/09

جوجیتسو قهرمانی جهان – پاریس؛ اکبری و جلیلوند به نشان برنز دست پیداکردند

نمایندگان ایران در رقابتهای جوجیتسوی قهرمانی جهان موفق به کسب دو نشان برنز در روز دوم این رقابتها شدند. به گزارش “رزم نیوز” ، این رقابتها روز جمعه با جضور ورزشکاران 50 کشور در سالن “پیردوکوبرتن” شهر پاریس آغاز شد که پس از نقره مهدی ستار در روز نخست ، نمایندگان کشورمان روز گذشته نیز […]

نمایندگان ایران در رقابتهای جوجیتسوی قهرمانی جهان موفق به کسب دو نشان برنز در روز دوم این رقابتها شدند.

به گزارش “رزم نیوز” ، این رقابتها روز جمعه با جضور ورزشکاران 50 کشور در سالن “پیردوکوبرتن” شهر پاریس آغاز شد که پس از نقره مهدی ستار در روز نخست ، نمایندگان کشورمان روز گذشته نیز دو نشان برنز کسب کردند.

مجتبی اکبری نماینده وزن 94+ کیلوگرم کشورمان دور نخست به  آلمان باخت و راهی گروه بازنده ها شد. وی در این مرحله نمایندگان کامرون ، تونس ، لهستانی و آلمان را شکست داد و به نشان برنز دست پیدا کرد. همچنین مسعود جلیلوند دیگر نماینده کشورمان در این وزن 94+ کیلوگرم بعد از شکست برابر حریفی از آلمان در گروه بازنده ها یونان ، منتنگرو و فرانسه  از پیش رو برداشت و دیگر نشان برنز را تیم کشورمان را به خود اختصاص داد.

تیم ملی ایران در بخش نوازا به دلیل حضور تیم کامل رژم اشغالگر قدس ، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، رژیم صهیونسیتی را به رسمیت نشناخته و از حضور در مسابقات انصراف دادند. ضمن اینکه محسن حمیدی در وزن 94- کیلوگرم ، به دلیل آسیب دیدگی از ادامه مسابقات انصراف داد و ایمان حاجی هاشمی ، محمد حسن شاطرپور و محمد منصوری از دست يابی به مدال بازماندند.

در این مسابقات تیم ملی ایران برای اولین حضور در بخش تیمی به میدان خواهد رفت. رقابتهای این بخش در 5 وزن مردان و 2 وزن زنان پیگیری می شود و تیم ایران به دلیل عدم حضور بانوان با دو شکست در بخش زنان کارش را آغاز می کند و شانس کمتری نسبت به بقیه تیم ها دارد.

آخرین اخبار