www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۳۲ 1402/07/13

مهران ستار به حریف عربستانی باخت

عضو تیم ملی جوجیتسو ایران در بازیهای آسیایی مبارزه دوم خود را به نماینده عربستان واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه رقابت‌های جوجیتسو مهران ستار در وزن ۶۲- کیلوگرم بعد از برتری در مبارزه نخست خود برابر «کادنین» از تایلند، در مبارزه دوم خود «محمد عبدالمالیک» از عربستان را پیش رو داشت که برابر این حریف بازنده میدان مبارزه را ترک کرد.

گفتنی است که در این وزن ۲۶ نماینده از کشورهای آسیایی حاضر هستند.

مهران ستار اظهار داشت: در اولین مسابقه برابر حریف تایلندی پیروز شدم و دومین رقابت را هم با اختلاف بسیار اندک بازی را به عربستان واگذار کردم. مسابقه اول و دوم حذفی است و شانس مجددی وجود ندارد و به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران خوب این رشته در این دو مرحله حذف می‌شوند.

عضو تیم جوجیتسو ادامه داد: شرمنده هستم آنطور که باید نتوانستم در این رویداد خودم رانشان بدهم و به نتیجه خوبی دست پیدا کنم. این رشته جایگاه بالایی در سراسر دنیا دارد و همان طور که دیدید تنها دریک وزن ۳۱ شرکت کننده در این رقابت‌ها حضور یافته بود.

مهران ستار توجه بیشتر به این رشته را عاملی مهم برای رسیدن به موفقیت در سال‌های آتی دانست.

ایران در این رشته دو نماینده در بخش مردان دارد. در وزن ۸۵- کیلوگرم مردان، علی‌اکبرپور نیز دیگر نماینده ایران است که روز شنبه به مصاف رقبای خود خواهد رفت. او ابتدا با «الرشید» از اردن رقابت خواهد کرد و در صورت کسب پیروزی به مصاف «صادق‌اف» دارنده عنوان قهرمانی جهان از قرقیزستان می‌رود.

آخرین اخبار