www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۰۲ 1394/02/12

جلد خلاقانه روزنامه اسپانیایی؛ تدارک ویژه برای مبارزه بوکس قرن/ تلفیق جدال رونالدو – مسی با بوکس

روزنامه مشهور مارکا در جلد امروز خود خلاقیت فوق العاده ای نشان داده و جدال رونالدو – مسی را با جدال حساس فردا شب «فلوید می‌ودر» و«مانی پاکیائو» تلفیق کرده است. به گزارش “رزم نیوز” ، جدال بوکس «فلوید می ودر» آمریکایی و «مانی پاکیائو» فیلیپینی دو بوکسور مشهور دنیا فردا در لاس وگاس آمریکا در […]

روزنامه مشهور مارکا در جلد امروز خود خلاقیت فوق العاده ای نشان داده و جدال رونالدو – مسی را با جدال حساس فردا شب «فلوید می‌ودر» و«مانی پاکیائو» تلفیق کرده است.

به گزارش “رزم نیوز” ، جدال بوکس «فلوید می ودر» آمریکایی و «مانی پاکیائو» فیلیپینی دو بوکسور مشهور دنیا فردا در لاس وگاس آمریکا در حالی برگزار می شود که بسیاری از علاقمندان آن را بزرگترین مبارزه بوکس قرن می‌دانند.

با توجه به پیش رو بودن این رویداد فوق العاده مهم روزنامه مارکا جلد خود را با تلفیق مبارزه این دو بوکسور و رقابت لیونل مسی و کریس رونالدو بسته است.

1676966

در این جلد رونالدو و مسی روی رینگ بوکس رو در روی هم دیده می شوند. در حالی که به جای رقابت بر سر کمربند قهرمانی جهان که به برنده جدال «می ودر» و «پاکیائو» تعلق می گیرد جایزه های فوتبالی رو رینگ قرار داد، جام قهرمانی لالیگا، جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جایزه پیچیچی که به برترین گلزن فصل رقابتهای لالیگا تعلق می گیرد.

هواداران بوکس جهان بیش از 5 سال در انتظار مبارزه فردا بین «فلوید می ودر» و «مانی پاکیائو» بودند. بلیت های این جدال در کمتر از یک دقیقه به صورت کامل به فروش رفت و گفته می شود درآمد حاصل از این رقابت به 400 میلیون دلار می رسد.

آخرین اخبار