www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۴ 1396/09/28

احدی: حقوق تیم ملی برای گل آرا و محرابی کافی نبود

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: سجاد محرابی و فروتن گل آرا هر دو متاهل هستند و درآمدهای تیم ملی برایشان کافی نبود برای همین اجازه گرفتند که از اردوها بیرون بروند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سجاد محرابی، ملی‌پوش بوکس در جدیدترین صحبت هایش اعلام کرده است که به دلیل مشکلات مالی از اردوی تیم ملی جدا شده است چراکه حقوق ۴۰۰ هزار تومانی، پول ایاب ذهاب ملی پوشان هم نمی‌شود! از سوی دیگر به نظر می رسد فروتن گل آرا هم همین مشکل را دارد و مدتی است که در کنار ملی پوشان تمرین نمی کند و از اردوها خارج شده است.

برهمین اساس اکبر احدی، سرمربی تیم ملی درباره جدایی دو بوکسور از تمرینات تیم ملی به خبرنگار رزم آور گفت: دور جدید اردوهای تیم ملی از ۱۴ آذر ماه با حضور ۴۰ بوکسور در مجموعه انقلاب آغاز شده است و در حال حاضر شرایط خوبی هم دارد، سجاد محرابی و فروتن گل آرا هر دو جای دیگر مشغول مربیگری هستند و حقوق بالاتری می گیرند، از طرفی هر دو متاهل هستند و به همین دلیل درآمدی که از تیم ملی کسب می کنند، برایشان کافی نیست و کفاف زندگیشان را نمی دهد به همین سبب اجازه گرفتند تا از اردوها بیرون بیایند و ما هم مخالفت نکردیم.

احدی در واکنش به صحبت های سجاد محرابی که گفته بود، برگزاری اردو بدون بازی تدارکاتی ارزش ندارد، بیان کرد: چه کسی گفته است که بازی تدارکاتی نداریم؟ از همان روز اول که نمی شود به مسابقه رفت! باید زمان بگذرد، اعزام هم فقط ویژه اردونشینان است که تمرین می کنند و عرق می ریزند.

وی در ادامه افزود: طبق برنامه های ما ۱۶ بهمن یک اردوی مشترک خواهیم داشت، ۲۸ بهمن ماه هم در یک تورنمنت بین المللی شرکت خواهیم کرد همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط قبل از انتخابات فدراسیون بوکس روی اردوی تیم ملی تاثیر گذار بوده است یا خیر، گفت: نه برای تیم ملی هیچ تفاوتی ندارد که چه اتفاقی خواهد افتاد و چه کسی به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب می شود، وظیفه ما این است که تمرین کنیم و برای مسابقات پیش رو آماده شویم، که سعیمان این است مسئولیتی را که بر عهده ما گذاشته اند به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار