www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۲۹ 1394/08/25

ووشو قهرمانی جهان – جاکارتا ؛ پورغلامی عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی ووشو شد

برای نخستین بار در تاریخ ووشو جهان یک ایرانی برای عضویت در کمیته فنی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، اجلاس فدراسیون جهانی عصر روز یکشنبه در هتل سلطان شهر جاکارتا برگزار و در پایان اعضاي جديد کميته فني این نهاد بین المللی اعلام شد که براي نخستين […]

برای نخستین بار در تاریخ ووشو جهان یک ایرانی برای عضویت در کمیته فنی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، اجلاس فدراسیون جهانی عصر روز یکشنبه در هتل سلطان شهر جاکارتا برگزار و در پایان اعضاي جديد کميته فني این نهاد بین المللی اعلام شد که براي نخستين بار يک ايراني در اين کميته قرار گرفت.

محمدرضا پورغلامي اولین ایرانی است که به عنوان عضو این کمیته انتخاب و منصوب شد. نفراتی از چين ، انگلستان، اندونزى، لهستان، مصر، آمريكا ، استراليا، روسيه و قبرس ديگر اعضاي اين کميته را تشکیل می دهند.

پورغلامی از باسابقه ترین اعضای خانواده ووشو ایران است که سوابق درخشانی در این رشته داشته و تلاشهای زیادی برای توسعه این ورزش در سطح کشور داشته است و در بعد بین المللی نیز جایگاه ویزه ای در فدراسیون جهانی دارد.

  سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني جهان از روز شنبه با حضور هزار ووشوکار از ۸۲ کشور در شهر جاکارتاي اندونزي جریان دارد.

آخرین اخبار