www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۰ 1399/07/12

تقدير فدراسيون جهانى ووشو از تلاش هاى فدراسيون ايران

ژانگ کيوپينگ دبيرکل فدراسيون جهانى ووشو با ارسال پيامى از فعاليت ها و تلاش هاى فدراسيون ايران در سه ماهه گذشته در شرايط خاص و ويژه کرونا تشکر و قدراتى کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو در متن نامه فدراسيون جهاني ووشو خطاب به امير صيقی رئيس فدراسيون ووشوي کشورمان آمده است:

 

«جناب آقاي صديقي عزيز

 
پيش از هر چيزي اجازه بدهيد از طرف فدراسيون جهاني ووشو مراتب تشکر و قدرداني خود را از تلاش‌هاي بي‌نظير و فوق‌العاده فدراسيون ووشوي جمهوري اسلامي ايران طي اين مدت و در چنين شرايط سخت و پيچيده‌اي، داشته باشم و تبريک عرض کنم.

بيماري پاندميک کوويد 19 شرايط بسيار بدي را ايجاد کرده که موجب تعطيلي تمامي برنامه‌هاي مقرر شده است؛ اما اين موضوع باعث نشد که ما اعتماد خود را نسبت به ووشو از دست بدهيم؛ چرا که ووشو همواره شرايط بي‌نظيري و پيشنهادات مثبت براي سلامت به جامعه دارد.

من از تمام تلاش‎ها و فعاليت‎هاي جدي شما در اين مدت و خدماتي که به جامعه خود از طريق ووشو انجام داده‎ايد، بسيار قدردان و متشکر هستم. قطعا اين موفقيت‎ها بدون مديريت و رهبري خوب و مناسب در فدراسيون ووشو که شامل دکتر مهدي علي نژاد، رئيس پيشين و شما(امير صديقي، رئيس کنوني) مي‎شود، فراهم نشده است. 

مجددا از تمامي تلاش‌هاي سخت شما قدرداني مي‌کنم و اميدوارم اين روند ادامه و ووشو مانند هميشه در ايران توسعه‌اي بي‎نظيري داشته باشد.

 

ژان کيوپينگ، دبير کل فدراسيون جهاني.»

 

گفتني است فدراسيون ووشوي جمهوري اسلامي ايران طي 3 ماهه گذشته با برگزاري بيش از 130 دوره آموزشي و حضور حدود 4 هزار نفر در دوره‌هاي اين فدراسيون در حوزه‌هاي دانش افزايي، برگزاري مسابقات مجازي در بخش توسعه همگاني و همچنين برگزاري پرشور روزجهاني ووشو، تلاش ويژه با استفاده ظرفيت هاي موجود در راه مبارزه با کرونا به وسليه کمپين هاى مختلف از جمله «در خانه بمانيم» و معرفي اين رشته ورزش در رسانه‌هاي گروهي، گام‎هاي موثري طي اين مدت براي توسعه ووشو برداشته است.

 


آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.