www.khabarrazmavar.ir

اتخاذ تصیمات مهم برای ووشوی جهان؛

شناسه خبر : ۱۴:۳۰ 1400/10/25

هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد تشکیل جلسه داد

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار و در خصوص برنامه‌های آتی تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سی و هشمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو روز جمعه ۲۴ دی‎ماه با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گو ژانگ وی»، رئیس فدراسیون جهانی ووشو و وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک چین و با حضور مهدی علی نژاد عضو این هیئت رئیسه برگزار شد.

مهدی علی نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو گفت: در این نشست مقرر شد مسابقات جام جهانی تالو از سوم تا ششم نوامبر سال ۲۰۲۲ (۱۲ تا ۱۵ آبان سال آینده) در توکیو ژاپن برگزار شود. در همین راستا مسئول برگزاری مسابقات گزارشی را ارائه و از روند چگونگی برگزاری این رویداد اطلاعاتی را بیان کرد.

وی ادامه داد: مقرر شد جلسه هیئت رئیسه بعدی ووشو در همان زمان (مسابقات جام جهانی تالو) برگزار شود. در عین حال دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو گزارش عملکرد دو سال گذشته یعنی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را ارائه کرد. وی با تاکید بر اینکه اتفاق مهم این دو سال، ورود رسمی فدراسیون جهانی ووشو به بازی‌های «ورلد گیم» بوده است، مواردی را مطرح کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو تصریح کرد: دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو یادآور شد که با وجود اینکه ووشو در مسابقات ۲۰۲۲ برمینگام آمریکا حضور دارد اما پس از این رویداد، این رشته ورزشی به صورت رسمی وارد چنین پیکارهایی خواهد بود. در عین حال، توضحیاتی مبسوطی در خصوص مسابقات دانشجویان و دانش آموزان که به میزبانی چین و همچنین مسابقات «دانشجویان جهان» که به میزبانی روسیه برگزار خواهند شد، توضحیاتی ارائه دادند.

علی نژاد با اشاره به مسابقات «کابت گیمز» سال ۲۰۲۳ که به میزبانی ریاض برگزار می‌شود، اظهار داشت: فدراسیون جهانی در تلاش است تا مسابقات جهانی جوانان ۲۰۲۰ که به دلیل کرونا به تعویق افتاد را در سال ۲۰۲۲ و مجدداً به میزبانی مراکش برگزار کند. اگر مراکش این امکان را نداشته باشد، اندونزی هم برای برگزاری این رویداد، مد نظر است.

وی افزود: در این نشست خزانه‎دار فدراسیون جهانی گزارش مالی ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را ارائه داد. تراز مالی فدراسیون جهانی مثبت است. همچنین تصمیماتی مبنی بر همکاری فدراسیون جهانی ووشو با شرکتی که به فدراسیون جهانی اسکی برای داوری الکترونیک کمک کرده بود، اتخاذ شد. امیدواریم تا سال ۲۰۲۶ و در المپیک جوانان «داکا» این سیستم داوری را به ویژه در بخش تالو داشته باشیم.

رئیس سابق فدراسیون ووشو خاطرنشان کرد: مقرر شد پلتفروم های لازم برای داوری‌ها و مربیگری‌های آنلاین در نظر گرفته شود. همچنین مسابقات جهانی کونگ‌فو هم در ۲۰۲۲ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

علی نژاد تاکید کرد: در پایان این نشست، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون جهانی گزارشی در مورد روند تحقیقات از فدراسیون ووشو اروپا را ارائه داد. همچنین مقرر شد در چند ماه آینده، گزارش نهایی کمیته اخلاق در این مورد آماده و به فدراسیون جهانی ارائه شود.

وی در پایان گفت: در نهایت جلسه خوبی بود. امیدوارم پس از دو سالی که عملاً هیچگونه فعالیت بین المللی حضوری در این رشته برگزار نشد؛ در سال جدید میلادی، مسابقات یونیورسیاد، بازی‌های آسیایی، بازی‌های آسیایی جوانان، پیکارهای قهرمانی جهان دانشجویی ووشو، جام جهانی تالو و قهرمانی جوانان و نوجوانان جهان پیگیری شود. امیدوارم شرایط کرونا به صورتی باشد که این امکان وجود داشته باشد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید