www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۰۸ 1394/04/20

نجفی عضو کمیته فنی فدراسیون ورزش‌های رزمی شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با هدف رفع مشکلات موجود در سبک‌های کیک بوکسینگ نجفی را به عنوان عضو کمیته فنی انتخاب و منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سالهاست کیک بوکسینگ و سبک های مختلف آن در ایران با مشکلات عدیده ای مواجه هستند. در مدیریت‌های قبلی فدراسیون یا اراده ای برای […]

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با هدف رفع مشکلات موجود در سبک‌های کیک بوکسینگ نجفی را به عنوان عضو کمیته فنی انتخاب و منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سالهاست کیک بوکسینگ و سبک های مختلف آن در ایران با مشکلات عدیده ای مواجه هستند. در مدیریت‌های قبلی فدراسیون یا اراده ای برای از بین بردن این مشکلات نبوده و یا اگر هم اراده ای بوده تلاش‌ها نتیجه مثبتی در پی نداشته است.

یکی از برنامه های محمود رشیدی از زمانی که در راس این فدراسیون قرار گرفته رفع همین مشکلات است. مشکلاتی که بیش از هر چیز ورزشکاران این رشته را آزار می دهد. تشکیل یک کمیته فنی قدرتمند و تاثیرگذار با ارائه راهکارهای مناسب و در ادامه اراده محکم برای اجرای این برنامه ها می تواند در راه رفع این مشکلات کمک موثری باشد.

با این وجود و درحالی که پیش از  این کمیته فنی این فدراسیون را هفت نفر از نخبگان سبک های مختلف رزمی تشکیل می دادند ، محمود رشیدی علیرضا نجفی را نیز در حکمی به عضویت این کمیته در آورد.

پیش از این حسين عابدي ، پرويز خدايي نيا ، اصغركار آزاد ، عسگر آزاديان ، سليمان مهدي زاده ، نصرا.. كاكاوند، علیرضا نوري و علي غفاري اعضای این کمیته را تشکیل می دادند. نجفي رئيس کمیته كيك‌ بوكسينگ ISKA ايران می باشد که سابقه ای بیش از 35 سال در رشته های رزمی کونگ فو، کاراته و کیک بوکسینگ دارد که می تواند در تحقق این هدف کمک موثری باشد.

MKB 0631

DSC_1717

آخرین اخبار