www.khabarrazmavar.ir

تیم از (هم پاشیده ای) را تحویل گرفتم

شناسه خبر : ۱۳:۳۵ 1398/05/12

دلم به آینده بوکس روشن است

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: به لطف خدا و حمایت های فدراسیون موفق شدیم تا تیم به هم ریخته بوکس را به شرایط خوبی برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، علیرضا استکی در گفتگو با خبرگزاری مهر به آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی بوکس اشاره کرد و گفت: ما از یک خرداد تیم از هم پاشیده ای را تحویل گرفتیم و بوکسورها در فشار روحی روانی زیادی بودند. البته صحبت ما در خصوص عملکرد کادر فنی قبلی یا ضعیف بودن بوکسورها نیست بلکه تیم از نظر روانی در شرایط مطلوبی نبود.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان افزود: به لطف خداوند و با حمایت های فدراسیون توانستیم از اول خرداد اردوهایمان را آغاز کنیم. اردوی اول برای افرادی بود که خارج از تیم بودند و حالا فرصت محک زدن در انتخابی را داشتند و اردوی دوم نیز با حضور ملی پوشان و قهرمانانی همچون احسان روزبهانی پیگیری شد تا ۱۶ نفر به عنوان ترکیب ثابت تیم و نفرات دوم معرفی شوند.

مدیر تیم های ملی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت های فدراسیون حقوق ملی پوشان با قواعد و چارچوب خاصی تصویب شد و کادر فنی نیز دستمزدهای خود را دریافت می کنند.

وی ادامه داد: البته من خودم حقوقی نمی گیرم چون به نظرم فردی که سرمربی تیم ملی می شود باید قبل از مسائل مالی به تیم سر و سامان بدهد و با تمام وجودش کار کند. دغدغه مالی نداشتم و شرایط را درک کردم و ان شاالله پس از نتیجه گرفتن فرصت برای صحبت از مسائل مالی زیاد است.

استکی در خصوص رقابتهای قهرمانی جهان روسیه گفت: با توجه به عدم توزیع سهمیه در این مسابقات، هدف بالا بردن سطح آمادگی و به دست آوردن تجربه است. ما قصد داریم تا در چنین سطحی از رقابتها حریفان سرسخت آسیایی و جهانی مان را بشناسیم. دلم به کسب نتیجه و آینده بوکس روشن است.

وی تصریح کرد: امیدوارم فضای همدلی در بوکس بیشتر از قبل شود و همه به جای تخریب کمک کنند تا بوکس ایران در آرامش پیشرفت کند. ما هم به عنوان خدمتگزار بوکس تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

آخرین اخبار