www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۱ 1394/02/05

درکه: لازم باشد به ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری نیز شکایت می کنم/ فامیل ها و عوامل رئیس سابق فدراسیون به جای قهرمانان پاداش گرفتند!

نایب قهرمان کیک بوکسینگ المپیک هنرهای رزمی جهان در سال 2013 گفت: من از فدراسیون ورزش های رزمی علاوه بر سازمان بازرسی کل کشور، به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرده ام. اگر در دیوان هم به حقم نرسم، از طریق ریاست جهموری و دفتر رهبر معظم انقلاب نیز شکایت خود را پیگیری خواهم کرد.به […]

نایب قهرمان کیک بوکسینگ المپیک هنرهای رزمی جهان در سال 2013 گفت: من از فدراسیون ورزش های رزمی علاوه بر سازمان بازرسی کل کشور، به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرده ام. اگر در دیوان هم به حقم نرسم، از طریق ریاست جهموری و دفتر رهبر معظم انقلاب نیز شکایت خود را پیگیری خواهم کرد.به گزارش خبرنگار رزم نیوز، ” مسعود درکه ” در رقابت های کامبت گیمز (المپیک هنرهای رزمی جهان) که سال 2013 در سن پترزبورگ روسیه برگزار شد، مدال نقره وزن 67- کیلوگرم کیک بوکسینگ را به دست آورد. بعد از این قهرمانی، اعلام شد نام او در لیست پاداش قهرمانان قرار دارد، اما در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران که اواخر سال گذشته و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، نام درکه در فهرست مدال آوران فدراسیون ورزش های رزمی قرار نداشت. بعد از این اتفاق و علی رغم پیگری های فراوان، وی موفق به دریافت پاداش خود نشد. به همین دلیل، درکه از فدراسیون ورزش های رزمی و رئیس سابق آن به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرده است. حالا او به دنبال پیگیری شکایت خود از طریق دیوان عدالت اداری و ریاست جمهوری نیز است و حتی این را هم گفت که اگر به حقش نرسد، به دفتر رهبر معظم انقلاب نیز شکایت خود را ارائه خواهد داد.

درکه در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز در مورد ادامه پیگیری های خود برای رسیدن به حق و حقوقش اظهار داشت: من از فدراسیون ورزش های رزمی به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرده ام و اخیرا هم از سوی دیوان عدالت اداری پیگیر شکایت خود هستم. من دست از حق و حقوقم نمی کشم و اگر لازم باشد و به حقم نرسم، به ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری نیز شکایت خواهم کرد.
وی افزود: برخی اعلام کرده اند که من بدون مجوز و هماهنگی فدراسیون و شورای برون مرزی وزارت ورزش به مسابقات اعزام شده ام. در حالی که نامه این اعزام از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و با امضای ” احمد گواری ” به عنوان دبیر این شورا، به فدراسیون ورزش های رزمی و شخص ” محمد نوحی ” رئیس وقت این فدراسیون، ارسال شده که نامه آن نیز موجود است. جالب اینجاست ک در این نامه، این مورد هم آمده که به مدال آوران پاداش تعلق می گیرد.
نایب قهرمان مسابقات کامبت گیمز 2013 ادامه داد: به فدراسیون مراجعه تا حقم را پیگیری کنم، اما آنها گفتند که حق حضور در مسابقات را نداشته ای. اگر این طور است، پس چرا رئیس فدراسیون به شورای برون مرزی نامه زده و آنها هم جواب نامه را داده و با اعزام تیم که من هم عضو آن تیم بوده ام، موافقت کرده اند؟

وی با بیان این که به جای من برخی از کارمندان و نورچشمی های فدراسیون پاداش گرفته اند، یادآور شد: شخصی به نام ” ب.ج ” که از نورچشمی های رئیس فدراسیون قبلی بود، به عنوان قهرمان، پاداش گرفت. در فدراسیون قبلی بیشتر کارمندان، فامیل و از نزدیکان رئیس فدراسیون بودند. بعد از رفتن نوحی متاسفانه می بینیم که عوامل و کارمندان فدراسیون قبلی هنوز هم در فدراسیون حضور دارند.

ملی پوش سابق تیم کیک بوکسینگ واکو کشورمان در پایان گفت: تا رسیدن به حقم از پای نخواهم نشست و شکایتم را به مراجع ذی صلاح ارائه می دهم. اگر هم نتوانم به حقم برسم، همه آنهایی که به من ظلم کردند را به خدا واگذار می کنم. چرا که 13 سال در اردوها و مسابقات حضور داشتم و آسیب های فراوانی دیدم. اما حالا می بینم که حقم را می خورند و پاداشم را به دیگران می دهند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار