www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۱ 1394/06/15

حسینی: جوانگرایی هزینه دارد/ تغییراتی در کادر فنی تیم ملی بوکس نخواهیم داشت

نایب رییس فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه جوانگرایی هزینه دارد و در کوتاه مدت بازدهی لازم را نخواهد داشت، گفت: تغییراتی در کادر فنی نخواهیم داشت چرا که آنان نمی توانستند با حدود دو ماه و نیم اردو، معجزه کنند. به گزارش “رزم نیوز” ، روح الله حسینی روز یکشنبه در پایان مسابقات بوکس […]

نایب رییس فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه جوانگرایی هزینه دارد و در کوتاه مدت بازدهی لازم را نخواهد داشت، گفت: تغییراتی در کادر فنی نخواهیم داشت چرا که آنان نمی توانستند با حدود دو ماه و نیم اردو، معجزه کنند.

به گزارش “رزم نیوز” ، روح الله حسینی روز یکشنبه در پایان مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا در تایلند که با کسب 3 مدال برنز برای تیم ایران همراه شد ، در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: عملکرد تیم ملی در این مسابقات متوسط بود و می دانستیم تیمی که بیش از 50 درصد آن جوان و کم تجربه هستند راه سختی خواهد داشت.
وی افزود: در گذشته معمولا نفرات ایران برابر حریفان قزاقستانی مشکل داشتند، اماامسال ازبکستان تیم خود را تغییر داده بود و بسیار عالی کرد و حتی چند قهرمان جهان قزاقستان را شکست داد.
نایب رییس فدراسیون بوکس تصریح کرد: نباید فراموش کرد ورزش در جهان حرفه ای دنبال می شود و برای عقب نماندن از آن باید هزینه کرد.
حسینی با اشاره به تغییرات گسترده در داوری مسابقات بوکس گفت: باید تلاش خود را انجام دهیم تا کرسی خوبی در داوری فدراسیون آسیا داشته باشیم و گرنه شرایط چندان تغییر نمی کند.
وی افزود: در بازیهای آسیایی اینچئون و همین مسابقات تایلند به وضوح شاهد بودیم که داوران نتیجه بازی راتغییرمی دهند، چراکه دیگر همچون گذشته نتیجه روی تابلو نقش نمی بندد و داوران در پایان نفر پیروز را مشخص می کنند.
نایب رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا با نتایج به دست آمده در کادر فنی تغییراتی ایجاد می شود؟ پاسخ داد: سرمربی اوکراینی در کنارعلیرضا استکی تنها دو ماه و نیم است که با تیم ملی کار کرده اند و نمی توانستند در این زمان کوتاه معجزه کنند. ضمن اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا 3 مدال آور همیشگی(علی مظاهری، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری) را در اختیار نداشتیم.
وی افزود: از ابتدا نیز هدف گذاری ما موفقیت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه بود که اوال سال آینده و برای کسب سهمیه المپیک برگزار می شود. تیم ایران جوان شده بود و نیاز بهزمان دارد تا در جاده موفقیت قرار بگیرد.
قهرمان سابق سنگین وزن آسیا گفت:واقعیت این است همواره در اوزان 75 به بالا مدال آوری کرده ایم ولی سبک وزن ها در آسیا به نتایج درخشانی نمی رسند اما رییس فدراسیون معتقد بود آنان در اردو زحمت کشیده و باید اعزام شوند. سبک وزن های ایران نا امید نباشند چراکه در انتخابی المپیک که در چین برگزار می شود شرایط برای رسیدن به المپیک آسان تر از پیکارهای جهانی است.

آخرین اخبار