www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۳۹ 1397/01/22

ثوری : کلید اتاق را تحویل گرفتم و مشغول خانه تکانی هستیم/ از جوانان انتظار مدال ندارم

رئیس فدراسیون بوکس کشورمان گفت: روز شنبه ۱۸ فروردین ماه در نهایت کلید اتاق ریاست را تحویل گرفتم و بعد از مرتب سازی و انجام برخی تغییرات در ظاهر آنجا به این اتاق نقل مکان می کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، احمد ناطق نوری سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و حواشی ایجاد شده ، کلید اتاق ریاست ۲۸ ساله خود را در فدراسیون بوکس روز شنبه ۱۸ فروردین ماه به حسین ثوری رئیس جدید فدراسیون بوکس تحویل داد .

حسین ثوری در گفتگو با خبرنگار رزم آور در این باره گفت: سرانجام کلید اتاق را تحویل گرفتم و در حال حاضر قرار است مرتب و تزیین شود تا به آنجا نقل مکان کنم و به امید خداوند کارمان در سال ۹۷ را جدی تر از قبل آغاز کنیم هرچند کار پیش از این و خارج از اتاق هم شروع شده بود.

وی در ادامه اذعان کرد: تلاشمان بر این است که تا پایان فروردین ماه تکلیف تمامی رؤسای کمیته ها و اعضای هیئت رئیسه مشخص شود و جلسه ای نهایی را برگزار کنیم .

رئیس فدراسیون بوکس درخصوص شرایط تیم ملی جوانان قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: آخرین مرحله تمرینات تیم ملی بوکس جوانان در کیش در حال برگزاری است و قرار است تیم ۲۹ فروردین ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ راهی تایلند شود‌.

وی پیش بینی خود از نتایج مشت زنان ایران در این مسابقات را این گونه بیان کرد: تیم ملی جوانان کمتر از ۳ ماه ( ۲۰ روز بعد از آمدن من در فدراسیون) تشکیل شد و همه ترکیب آن را بوکسورهایی تشکیل می دهند که اولین اعزام بین المللی خود را تجربه می کنند ، بدیهی است که نباید توقع زیادی از تیم داشت.

ثوری اضافه کرد: من توقع بالایی از تیم ملی جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا ندارم و تمام تلاشمان بر این است که روی تیم سرمایه گذاری کنیم تا همین ترکیب در تیم ملی بزرگسالان هم وارد شوند و بتوانند در آنجا نتیجه بگیرند.

رئیس فدراسیون بوکس در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص تیم ملی بزرگسالان گفت: اردوی این تیم برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی آغاز شده است و هم اکنون تمرینات تیم زیر نظر اکبر احدی به عنوان سرمربی به خوبی در حال پیگیری است.

وی افزود: تمام سعی ما بر این است که اردوهای تیم ملی در شهر ها و استان های خوش آب و هوا برگزار شود، این احتمال وجود دارد که مرحله بعدی تمرینات بزرگسالان در استان گیلان پیگیری شود.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد : بازی های آسیایی ۲۰۱۸ میدان بزرگی برای مشت زنان ایران محسوب می شود و امیدواریم سال جدید سال درخشانی برای بوکس کشورمان رقم بخورد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار