www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۴۶ 1398/04/25

تغییرات در هیات رئیسه فدراسیون جهانی بوکس/ نصیرنژاد تنها ایرانی عضو کمیسیون WSB

پس از کناره گیری “غفور رحیموف” رئیس ازبکستانی از اتحادیه جهانی بوکس (آیبا)تغییرات در هیات رئیسه آغاز خواهد شد اما رضا نصیرنژاد تنها ایرانی عضو کمیسیون WSB به مدت سه سال دیگر عضو این کمیسیون باقی خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، غفور رحیموف رئیس ازبکستانی اتحادیه جهانی بوکس (آیبا) روز گذشته با ارسال نامه‌ای به اعضای کمیته اجرایی این اتحادیه از سمت خود کناره‌گیری کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات پشت پرده‌ای در این مدت صورت گرفته تا عمر کرملین که اصلیتی تاجیکستانی دارد و مقیم کشور روسیه است، به عنوان گزینه اصلی برای ریاست فدراسیون جهانی مطرح شده.

با توجه به کناره گیری  غفور رحیموف رئیس ازبکستانی اتحادیه جهانی بوکس از مسئولیت خود، آغاز تغییرات در هیات رئیسه آغاز شده اما در کمیسیون‌ها تغییراتی ایجاد نخواهد شد. در کمیسیون WSB (بوکس حرفه‌ای) تنها رضا نصیرنژاد به عنوان یک ایرانی حضور دارد که وی به عنوان چهار سال در این کمیسیون حضور خواهد داشت. وی به مدت یک سال است که عوض این کمیسون است و سه سال دگیر نیز می‌تواند در این کمیسیون فعالیت کند.

کرملین عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی بوکس و نائب رئیس فدراسیون بوکس روسیه است که در واقع یکی از کاندیدهای اصلی برای ریاست آینده فدراسیون جهانی بوکس محسوب می شود. هنوز زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون جهانی بوکس مشخص نشده و احتمالا انتخابات در کشور روسیه برگزار خواهد شد. روز گذشته پس از اینکه رحیموف از سمت خود کناره گیری کرد، محمد مستحصن به طور موقت ریاست اتحادیه جهانی بوکس را بر عهده خواهد داشت.

آخرین اخبار