www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۷ 1394/04/31

9 میلیون بدهید بوکس تماشا کنید!

صدا و سیما پرداخت مبلغ 9 میلیون تومان برای هر مسابقه لیگ بوکس را شرط پخش مسابقات این لیگ قرار داد، آنها این مبلغ را هزینه عوامل ساخت ،فیلمبرداری،صدا برداری و کارگردانی دانستند و هیچ هزینه ای برای شبکه را بابت پخش درخواست نکردند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، مشکل پخش مستقیم مسابقات بوکس […]

صدا و سیما پرداخت مبلغ 9 میلیون تومان برای هر مسابقه لیگ بوکس را شرط پخش مسابقات این لیگ قرار داد، آنها این مبلغ را هزینه عوامل ساخت ،فیلمبرداری،صدا برداری و کارگردانی دانستند و هیچ هزینه ای برای شبکه را بابت پخش درخواست نکردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، مشکل پخش مستقیم مسابقات بوکس حل شده است اما مشکل دیگری برسر راه پخش این ورزش است و آن هم هزینه هایی است که تیم های عضو لیگ و فدراسون بعنوان هزینه های پخش مستقیم باید برعهده بگیرند.

فریبرز شمس مسئول سازمان لیگ بوکس گفت: طی رایزنی ها و مذاکرات انجام شده فدراسیون و لیگ برای پخش تلویزیونی این مسابقات هزینه هایی را ما و تیم های عضو لیگ حاضر در مسابقات باید بپردازند ، که این مبلغ تاکنون به 9 میلیون تومان رسیده است.که تصمیم بر آن گرفته شد که برای هر مسابقه هر تیم 3 میلیون و فدراسون هم 3 میلیون را برعهده بگیرد ، یعنی هر تیم سهم خودش را برای پخش بپردازد و فدراسیون هم سهم خود را .که با توجه به نوع بازیها که به صورت رفت و برگشت انجام می شود در واقع هر تیم 6میلیون و لیگ هم برای هر مسابقه 6 میلیون بپردازد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بحث هزینه های فعلی در مقابل آنچه ما برنامه ریزی کرده ایم چیزی شبیه سرمایه گذاری است. در واقع ما امسال و در استارت پخش این بازیها کاشت می کنیم و در آینده نزدیک برداشت را انجام می دهیم. من اطمینان دارم اسپانسرها با یک بار پخش مسابقات خودشان به این کار تمایل نشان خواهند داد و ممکن است در پخش های بعدی و سال های آتی دیگر با توجه به حجم تقاضا نیاز به این نباشد که تیم ها اسپانسر جذب کنند و این کار را خود لیگ بوکس برعهده بگیرد.

شمس در خصوص این نکته که چرا تیم ها و لیگ باید هزینه های موجود را بپردازند بیان داشت: برای این امر در فدراسیون و خزانه دولت بودجه ای اختصاص نیافته است.

مسئول سازمان لیگ اظهار داشت: به نظر بنده با توجه به نزدیکی بازیهای قهرمانی آسیا که به میزبانی تایلند از 4 تا 14 مرداد برگزار می شود و بعد از آن هم در مهر ماه بازیهای قهرمانی جهان را در دوحه داریم و کسب امتیاز و مدال تیم بوکس این بازیها نقش موثری در سهمیه های المپیک دارند و نتیجه آنها جزء افتخارات کشور است وزارت ورزش و جوانان و صدا وسیما خودشان باید تدبیر و اقداماتی برای این ورزش مانند فوتبال و والیبال ببینند.

فریبرزشمس در پایان با بیان این مطلب که شرکت هایی که اسپانسر مسابقات ورزشی هستند طبق مصوبه مجلس و بطور قانونی از معافیت های مالیاتی بهره مند می شوند از آنها دعوت کرد تا در به حاصل نشستن این بذر کوشا باشند.

آخرین اخبار