www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۰ 1400/02/06

اعزام ملی پوشان کاراته به پرتغال

ملی‌پوشان کاراته ایران بامداد فردا در صورت صدور روادید به مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم ملی کاراته ایران برای حضور در دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱، بامداد فردا به پرتغال اعزام می‌شوند.
این اعزام درحالی است که هنوز روادید ملی‌پوشان ایران صادر نشده است و قرار است امروز صادر شود تا کاراته‌کا‌های کشورمان بامداد فردا راهی لیسبون محل برگزاری مسابقات لیگ جهانی کاراته وان شوند.
امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده در کومیته مردان، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی در کومیته بانوان و فاطمه صادقی در کاتای بانوان، ملی‌پوشان کاراته ایران در این مسابقات هستند.
امیررضا میرزایی و طراوات خاکسار هم با هزینه شخصی عازم این مسابقات می‌شوند.
شهرام هروی و حسن روحانی سرمربی و مربی مردان و سمانه خوشقدم هدایت بانوان را در این مسابقات برعهده دارند.
مسابقات لیسبون آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی است و از جمعه ۱۰ اردیبهشت به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.
کاراته ایران پیش از این موفق به قطعی کردن دو سهمیه المپیک توسط بهمن عسگری و حمیده عباسعلی شده است. سارا بهمنیار هم در حال حاضر با اختلاف ۴۵۰ امتیازی از رقیب اتریشی خود پیش است و شانس بالایی برای قطعی کردن سهمیه خود در این مسابقات خواهد داشت. کاراته ایران در سنگین وزن سهمیه خود را قطعی کرده است و در این مسابقات از بین سجاد گنج‌زاده و ذبیح‌الله پورشیب یک نفر بلیت توکیو را به خود اختصاص می‌دهد.

آخرین اخبار