www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۴۷ 1400/01/31

بوکس جوانان جهان/ حسرت مدال برنز جهانی بر دل دو بوکسور ایران ماند

بعد از قبول شکست دو بوکسور ایرانی باقی مانده در جدول، تیم ملی بوکس جوانان کشورمان در مسابقات جهانی لهستان از رسیدن به مدال بازماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور؛ تیم ملی ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان جوانان که به میزبانی لهستان برگزار شد، بدون مدال به کار خود ادامه داد.

ابتدا در وزن 91 کیلوگرم سیدعلی سیدصدری که پیش از این بوکسورهایی از کلمبیا و جمهوری چک را شکست داد و به جمع 8 نفر برتر راه یافت. در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف دادائف از روسیه رفت.

در این مبارزه سیدصدری در راند نخست نتوانست دستورات مربیان خود را روی رینگ پیاده کند و در راند دوم درصدد جبران نتیجه برآمد اما تجربه بوکسور روسیه ای مانع از پیروزی بوکسور ایران شد.

در راند سوم هم دادائف بازی را کنترل کرد تا در نهایت این بوکسور اهل روسیه به نیمه نهایی برسد و صدری با وجود تلاش های فراوان از رسیدن به مدال بازماند.

در بازی دوم، فرهاد مرادی در وزن 69 کیلوگرم که پیش از این مقابل بوکسورهای لتونی و مغولستان به برتری دست یافته بود، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آشالائف از روسیه شکست خورد و علی‌رغم شایستگی موفق به تاریخ سازی نشد.

در این دیدار مرادی راند اول را سه بر دو پیروز شد و در حالی که راند دوم را هم از حریف بهتر بود با اخطار بسیار عجیب داور اهل کره جنوبی مواجه شد و طبق قوانین داوری یک امتیاز او کاهش پیدا کرد.

تلاش‌های کاپیتان تیم بوکس جوانان در راند سوم هم بی نتیجه ماند و در نهایت این دیدار با حساب چهار بر یک به سود بوکسور روسیه ای به پایان رسید.

ترکیب تیم ایران در این رقابت ها به شرح ذیل بود

وزن 49 کیلوگرم: مهدی پرویزی
وزن 52 کیلوگرم: مصطفی ریگی
وزن 60 کیلوگرم: رامین بابالو
وزن 64 کیلوگرم: امیررضا شکاری
وزن 69 کیلوگرم: فرهاد مرادی
وزن 91 کیلوگرم: سید علی سیدصدری
وزن به اضافه 91 کیلوگرم: مهدی جشنانی

به این ترتیب پرونده تیم بوکس جوانان ایران در این رقابتها با کسب 6 پیروزی توسط مهدی پرویزی، امیررضا شکاری، فرهاد مرادی (2 پیروزی) و سید علی سید صدری (2 پیروزی) بسته شد.

شاگردان مهدی پور در این رقابتها مقابل مشتزنان کلمبیا (2 مرتبه)، استونی، جمهوری چک، مغولستان و لتونی به برتری رسیدند.

همچنین مشتزنان تیم ایران در مقابل بوکسورهای قدرتمند ازبکستان، روسیه (3 مرتبه)، هند، اوکراین و اسلواکی شکست خوردند.

رضا مهدی‌پور سرمربی تیم جوانان است و مرتضی سپهوند ، ایمان طیبی و سید مهدی ابراهیمی هم به عنوان مربی این تیم را همراهی می کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.