www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۶ 1395/02/11

همایش روز جهانی تای چی با استقبال علاقمندان برگزار شد

همایش بزرگ ووشوکاران در روز جهانی تای چی با شعار یک جهان، یک نفس روز جمعه در پارک‌های مختلف تهران و شهرستان ها به صورت همزمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، جمعه، دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز جهانی «تای چی»  در پارک های تهران و شهرستانها همانند سایر کشورها همایشی بزرگ با حضور نزدیک […]

همایش بزرگ ووشوکاران در روز جهانی تای چی با شعار یک جهان، یک نفس روز جمعه در پارک‌های مختلف تهران و شهرستان ها به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، جمعه، دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز جهانی «تای چی»  در پارک های تهران و شهرستانها همانند سایر کشورها همایشی بزرگ با حضور نزدیک به ۱۰۰۰ نفره از اساتید، مربیان، مدال‌آوران، ورزشکاران و دوست‌داران ورزش تای‌چی و چی‌کنگ برگزار شد.
این همایش همانند سه سال گذشته در ایران و هجدهمین سال آن در جهان با هدف آگاهی‌بخشی به شهروندان درباره تاریخچه‌ غنی این هنر اصیل رزمی و ویژگی‌های سلامتی‌بخشی آن برگزار شد.
همچنین، تمرین‌های چی‌کنگ به عنوان یکی از شاخه‌های مورد استفاده در طب مکمل در جهان با حضور و مشارکت بالغ بر ۶۰۰ نفر از ورزشکاران و شهروندان حاضر در مراسم، اجرا شد. این بخش، هم‌چون‌ سال‌های گذشته مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.
از دیگر بخش‌های مراسم روز جهانی تای‌چی و چی‌کنگ که با شعار «یک جهان، یک نفس» برگزار شد، حضور تای‌چی‌کارانی از سراسر کشور و با برنامه‌های متنوع آموزشی و نمایشی، از جمله اجرای فرم‌های مختلف این رشته در سبک‌های گوناگون (از جمله سبک‌های یانگ و چن سنتی و استاندارد) در راستای اطلاع‌رسانی درباره‌ این رشته بود. اجرای گروهی فرم  ۲۴ یانگ تای چی با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از آقايان و بانوان تای چی کار، از شاخص ترین نمایش های اجرا شده در این همایش بود .
منبع: خبرگزاری مهر
Tel-razmavar1

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار