www.khabarrazmavar.ir

مسابقات جوانان بوکس قهرمانی آسیا-تایلند

شناسه خبر : ۱۸:۴۹ 1396/04/13

موسوی در نخستین مبارزه باخت، اما برنز گرفت!/ حذف ۶ بوکسور از گردونه رقابت‌ها

سیدمحمد موسوی نماینده وزن ۹۱ کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران پس از شکست مقابل نخستین حریف خود به مدال برنز مسابقات دست یافت!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات جوانان بوکس قهرمانی آسیا با حضور بیش از ۱۲۰ بوکسور از ۲۳ کشور از روز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند آغاز شده است.

در رقابت‌های امروز(سه شنبه) در وزن ۹۱ کیلوگرم سید محمد موسوی در نخستین گام به مصاف بوکسور ازبکستانی رفت و با شکست مقابل این مشت زن به مدال برنز دست یافت. در وزن ۹۱ کیلوگرم چهار بوکسور حضور داشتند که در این وزن برنز مشترک تقسیم شد.

پیش از این در وزن ۵۲ کیلوگرم نیز پیمان شاهپری در مقابل بوکسور قزاقستان شکست خورد و با یک برد و یک باخت از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

اشکان رضایی در ۵۶ کیلوگرم در راند دوم حریف قطری را ناک اوت کرد تا در دور بعد مقابل مشتزن کشور میزبان قرار بگیرد. وی در دومین دیدار با شکست مقابل نماینده تایلند از دور رقابت‌ها کنار رفت.

حسین موسی خانی در ۶۰ کیلوگرم با نایب قهرمان آسیا تایگا از ژاپن رو به رو شد و در پایان سه راند مبارزه نزدیک با نتیجه سه بر دو شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اشکان رشید نماینده وزن ۶۴ کیلوگرم ایران در اولین بازی با حریف قدرتمند مغولستانی رو به رو شد و در سه راند پیاپی به پیروزی رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد.

همچنین در وزن ۶۹ کیلوگرم محمد عسگری در یک مبارزه نزدیک نتیجه را به مشتزن کشور میزبان واگذار کرد.

مهدی ماکویی در ۷۵ کیلوگرم پس از یک دور استراحت به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست مقابل نخستین حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما در ادامه رقابت‌های بوکس جوانان قهرمانی آسیا فردا (چهارشنبه) پیگیری نخواهد شد و دیدارهای مرحله نیمه نهایی پنجشنبه برگزار خواهد شد. رضا حسن‌ نیا در وزن۸۱ کیلوگرم و امیر حسن ثقفی در وزن ۹۱+ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی هستند.

آخرین اخبار