www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۰۹ 1397/02/08

ماهیگیری طرفداران کاندیدای شکست خورده از آب گل آلود عملکرد بوکسورهای جوان در آسیا

عملکرد تیم ملی بوکس جوانان از سوی برخی رسانه ها چنان به ریاست ضعیف فدراسیون ثوری ارتباط داده شده است که گویا اگر کاندیدای دیگری روی صندلی ریاست می نشستند مشت زنان جوان روی سکوی اول تا سومی آسیا قرار می گرفتند!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابت های بوکس قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان در حالی به پایان رسید که حاصل تلاش تیم ایران با سرمربیگری عبدالرضا انصاری مربی پیشکسوت و سه ستاره کسب تنها سه مدال برنز بود.

تیم ملی بوکس جوانان ایران با این سه مدال در رده دوازدهم قرار گرفت، همچنین از کسب سهمیه رقابت های آرژانتین بازماند.

هرچند در نگاه نخست عملکرد مشت زنان جوان را نمی توان قابل توجیه دانست و این عملکرد با عملکرد جوانان در دوره گذشته که کشورمان با یک مدال طلا و یک برنز در جایگاه چهارم قرار گرفته بود قابل قیاس نیست اما این نتیجه آنچنان هم که طرفداران روح الله حسینی در رسانه ها به آن دامن زده اند فاجعه آمیز نیست و به عملی نشدن وعده های رئیس جدید ارتباطی ندارد.

حسین ثوری مدت ۴ ماه است که سکان ریاست فدراسیون بوکس را آن هم بعد از حکومت ۲۸ ساله احمد ناطق نوری بر دست گرفته و بدیهی است این مدت محدود برای یک خانه تکانی اساسی یا معجزه در تیم های ملی کافی نیست .

نکته جالب توجه اینجاست که طرفداران روح الله حسینی دیگر کاندیدای انتخابات فدراسیون بوکس که به نظر می رسد هنوز شکست را نپذیرفته اند، دست از مبارزه تبلیغاتی نکشیده و به جای انتقاد صحیح و کارشناسی شده و ارائه راه حل برای رفع نقطه ضعف ها عملکرد جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا را به عملکرد ضعیف حسین ثوری نسبت داده اند!

معلوم نیست منتقدان در این مدت کوتاهی که ثوری فدراسیونی را تحویل گرفته و حتی کلید اتاقش هم با حاشیه های زیاد و بعد از مدتها به دستش رسیده جز اینکه بتواند به اوضاع آشفته کمیته ها و نابه سامانی های درونی فدراسیون رسیدگی کند چه انتظار دیگری از وی داشته اند؟ آیا در این آشفته بازار فدراسیون فرصتی هم برای شق القمر کردن در تیم های ملی باقی مانده بود؟

آیا اگر به جای ثوری ، روح الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس می شد در این مدت کوتاه ۴ ماهه تیم ملی جوانان ایران روی سکوی اول تا سوم آسیا قرار می گرفت؟
انتظار می رود دوستان رسانه ای هم تا حدود زیادی از سوگیری ها دست کشیده و کمی چاشنی حقیقت را نیز به گزارش های خود اضافه کنند تا به جای اینکه دنبال این باشیم که چرا ثوری روی صندلی ریاست نشسته است دلمان به حال بوکس و مشت زنانمان بسوزد که چه آینده ای خواهند داشت.

حسین ثوری ، در مصاحبه ای قبل از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا جوانان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور اعلام کرده بود که از تیم جوانان انتظار مدال آوری ندارد و تنها هدف فدراسیون درباره جوانان این است که روی همین ترکیب سرمایه گذاری شود تا آنها را در رده سنی بزرگسالان هم داشته باشیم .

بدیهی است فدراسیون نوپای حسین ثوری احتیاج به زمان دارد و باید به این تیم فرصت دهیم تا به مرور خود را اثبات کند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار