www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۷ 1393/11/10

لیگ برتر ووشو بانوان؛ گام بلند دانشگاه آزاد برای قهرمانی

دانشگاه آزاد با کسب دو پیروزی متوالی در رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، از هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر ووشوی بانوان روز پنجشنبه شش دیدار در آکادمی ووشو برگزار شد. دانشگاه آزاد صدرنشین این مسابقات با کسب دو پیروزی مشابه 10 […]

دانشگاه آزاد با کسب دو پیروزی متوالی در رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، از هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر ووشوی بانوان روز پنجشنبه شش دیدار در آکادمی ووشو برگزار شد. دانشگاه آزاد صدرنشین این مسابقات با کسب دو پیروزی مشابه 10 بر صفر مقابل هیات ووشوی کرمانشاه و هیات ووشوی قم 36 امتیازی شد تا با توجه به فاصله شش امتیازی با تیم دوم جدول در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد. 

“سون هیل” البرز  هم این هفته دو بار به میدان رفت و ابتدا 8 بر صفر هیات ووشو همدان را شکست داد و سپس با همین نتیجه هیات ووشو کرمانشاه را شکست داد و با 30 امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی ایستاده و برای رسیدن به قهرمانی باید به اتفاقات و شکست دانشگاه آزاد در هفته پایانی دلخوش باشد. هیات ووشو سیستان بلوچستان هم با 21 امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاد. این تیم در اولین بازی هیات ووشو اردبیل را 10 بر صفر شکست داد و در ادامه با همین نتیجه همدان را از پیش رو برداشت.

با توجه به نتایجی که روز گذشته رقم خورد به نظر نمی رسد در صدر جدول تغییری ایجاد شود و سه تیم بالای جدول عناوین قهرمانی را کسب خواهند کرد.

آخرین اخبار