www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۳۷ 1401/12/04

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر ووشو شد/ نایب قهرمانی پاس فراجا و عنوان سومی هیئت ووشو ماهشهر

تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های دور برگشت و مرحله پایانی شانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو مردان جام “سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی” که از روز سه‌شنبه (2 اسفندماه) به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود، امروز (پنجشنبه 4 اسفندماه) با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال پیگیری و به اتمام رسید.

بر این اساس پس از اینکه روز گذشته چهره 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد، صبح امروز (پنجشنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های دانشگاه آزاد و هیئت ووشو بندر ماهشهر به مصاف هم رفتند که در پایان دانشگاه آزاد موفق شد، حریف خود را با نتیجه 10 بر 4 شکست داده و راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار این مرحله نیز دو تیم پاس فراجا و پارس جنوبی با یکدیگر پیکار کردند که در نهایت پاس فراجا ضمن برتری با نتیجه 10 بر 4 راهی فینال و حریف دانشگاه آزاد شد.

دیدار نهایی شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو عصر امروز (پنجشنبه 4 اسفندماه) بین دو تیم دانشگاه آزاد و پاس فراجا برگزار شد که این دیدار با نتیجه 8 بر 6 به سود دانشگاه آزاد پایان یافت و در نهایت این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر ووشو دست یافت و پاس فراجا نائب قهرمان شد.

همچنین تیم هیئت ووشو ماهشهر با برتری 12 بر 2 مقابل پارس جنوبی نیز به عنوان سومی دست یافت.

شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو با حضور 9 تیم در دو گروه پیگیری شد که در گروه یک تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت ووشو زرین رود خدابنده، پارس جنوبی، هیئت ووشو نور و باشگاه مقاومت حضور داشتند و در گروه دوم نیز پاس فراجا ، شورا و شهرداری شهریار، هیئت ووشو بندر ماهشهر و باشگاه قهرمانان شاهرود با یکدیگر رقابت کردند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید