www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۴ 1394/06/28

ليگ حرفه اي بوكس جهان؛ شكست روزبهاني مقابل بوكسور فرانسوي

نماينده ٨١ كيلوگرم تيم ملي بوكس در رقابتهاي حرفه اي بوكس جهان مقابل نماينده فرانسه مغلوب شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، احسان روزبهاني نماينده ٨١ كيلوگرم تيم ملي بوكس كه به عنوان موفق ترين بوكسور ايراني در رقابتهاي ليگ حرفه اي بوكس جهان حضور دارد مقابل نماينده كشور فرانسه شكست خورد. روزبهاني كه مدتهاست […]

نماينده ٨١ كيلوگرم تيم ملي بوكس در رقابتهاي حرفه اي بوكس جهان مقابل نماينده فرانسه مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، احسان روزبهاني نماينده ٨١ كيلوگرم تيم ملي بوكس كه به عنوان موفق ترين بوكسور ايراني در رقابتهاي ليگ حرفه اي بوكس جهان حضور دارد مقابل نماينده كشور فرانسه شكست خورد.

روزبهاني كه مدتهاست از مشكلات مالي و نداشتن اردوي تداركاتي گلايه مي كند در مرحله قبل اين رقابتها موفق شده بود همين بوكسور فرانسوي را شكست دهد. لژيونر بوكس ايران درحالي اين رقابت را واگذار كرد كه پيش از اين موفق شده بود سهميه المپيك را در اين مسابقات كسب كند و نتيجه اين ديدار تاثيري در سهميه كسب شده توسط وي نداشت.

اکبر احدی سرمربی تیم APB کشورمان در این باره گفت: بازی بسیار سنگین بود و احسان تا پیش از آغاز راند هشتم مبارزه خوبی را انجام داده بود. وی افزود: حدود یک دقیقه از راند هشتم گذشته بود که هر 2 ابروی احسان به شدت خونریزی کرد و از نظر من دیگر نباید این مبارزه ادامه پیدا می‌کرد.

احدی ادامه داد: به علت پارگی هر 2 ابروی روزبهانی مجبور شدم حوله بیاندازم تا به سلامتی احسان لطمه‌ای وارد نشود.

وی درباره روند مبارزه اعلام کرد: تا راند هفتم مبارزه نزدیک و حساسی بود حتی خود احسان در ابتدا از اینکه من حوله انداختم ناراحت بود اما آسیب‌دیدگی او بسیار شدید بود و امکان داشت مصدومیت او در ادامه مبارزه شدیدتر شود.

آخرین اخبار