www.khabarrazmavar.ir

مسابقات جودو گرنداسلم ژاپن؛

شناسه خبر : ۱۱:۵۰ 1396/09/12

غیبت ملایی دست جودو را خالی گذاشت/ ضربه فنی تمامی نمایندگان ایران در توکیو

رقابت های گرنداسلم توکیو در حالی به پایان رسید که هر سه نماینده ایران با ضربه فنی زیر ۲ دقیقه شکست را پذیرفتند و دست خالی به کشور باز خواهند گشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند اسلم در سال ۲۰۱۷ از روز شنبه ۱۱ آذر ماه به مدت ۲ روز به میزبانی توکیو ژاپن برگزارشد و تیم ملی جودو ایران این بار بدون سعید ملایی و با ترکیب ۳ ورزشکار در این پیکار ها روی تاتامی رفت اما دست خالی بازگشت.

قاسم نوری زاده، محمد محمدی بریمانلو و جواد محجوب، نمایندگان جودو ایران بودند و سعید ملایی باوجود اینکه قبل از رقابت های هلند آسیب دیده بود و روی تاتامی روتردام هم رفته و به مدال برنز رسیده بود در مسابقات توکیو همراه ملی پوشان نرفت و برخی شنیده ها حاکی از آن است که علت اعزام نشدن او همان مسئله آسیب دیدگی گذشته است!

نرفتن ملایی باعث شد که ایران از همان تک مدال برنز هم بی نصیب بماند، از سوی دیگر محجوب که در هلند بعد از ۱۵ ماه دوری از تاتامی شروع خوبی را با کسب یک مدال برنز داشت در این مسابقات از گرفتن مدال ناکام ماند.

قاسم نوری زاده در اولین مسابقه ضربه فنی شد

در نخستین روز از رقابت‌های توکیو قاسم نوری زاده به عنوان اولین نماینده ایران در وزن ۶۶کیلوگرم به میدان رفت. وی پس از استراحت در دور نخست به مصاف نماینده کشور ژاپن رفت و تنها یک دقیقه و ۲۱ ثانیه روی تاتامی دوام آورد و با ضربه فنی مقابل حریف خود شکست خورد.

در جدول این وزن ۳۵ جودوکار حضور داشتند.

بریمانلو هم با ضربه فنی حذف شد

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن منهای ۷۳ کیلوگرم ایران که در رقابت های گرنداسلم هلند به دلیل مشکل روادید از سفر همراه هم تیمی هایش جا مانده بود، در گام نخست مسابقات ژاپن جودوکاری از رومانی را شکست داد.

وی در دور دوم در مدت ۲ دقیقه و ۴۷ ثانیه مقابل رقیبی از کانادا با ضربه فنی باخت را پذیرفت و او نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

در جدول وزن منهای ۷۳ کیلوگرم ۴۶ جودوکار حضور داشتند.

ناکامی محجوب در تاتامی توکیو

جواد محجوب آخرین نماینده جودو ایران بود که در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در اولین دیدار در گروه A مقابل «ماریکا کریتورو» از رومانی قرار گرفت اما او هم همچون سایر هم تیمی هایش با ضربه فنی مغلوب شد.
وی تنها یک دقیقه و ۵۴ ثانیه روی تاتامی دوام آورد و از دور رقابتها حذف شد.
در مسابقات گرنداسلم توکیو ۴۱۷ جودوکار از ۱۶کشور حضور داشتند که هر سه نمایند کشورمان با ضربه فنی از دور رقابت ها حذف شدند.

انتهای پیام

آخرین اخبار