www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۵ 1394/03/17

راهيابی ۱۱ کاراته کا به اردوی تیم ملی امید

رقابتهاي کاراته انتخابي درون اردويي رده سني اميد صبح امروز يكشنبه در سالن شهيد كبكانيان تهران برگزار شد و ۱۱ کاراته کا جواز حضور در ادامه اردوها را کسب کردند. به گزارش رزم نیوز ، درحالی که کادر فنی تیم ملی امید بعد از استعفای دسته جمعی مربیان تیم ملی، روزهای پایانی هفته گذشته مشخص شده […]

رقابتهاي کاراته انتخابي درون اردويي رده سني اميد صبح امروز يكشنبه در سالن شهيد كبكانيان تهران برگزار شد و ۱۱ کاراته کا جواز حضور در ادامه اردوها را کسب کردند.

به گزارش رزم نیوز ، درحالی که کادر فنی تیم ملی امید بعد از استعفای دسته جمعی مربیان تیم ملی، روزهای پایانی هفته گذشته مشخص شده بود رقابت انتخابي درون اردويي این رده سنی با حضور اعضای کادر فنی جدید در سالن شهید کبکانیان تهران به صورت دور اي برگزار و در نهایت ۱۱ نفر در اردو باقی ماندند.

بر همین اساس ميعاد ياري از البرز و  بهنام نجفي از همدان در وزن ۶۰-كيلوگرم ،  رامين قراقوزلو از البرز و دانيال زحمتكش از گيلان در وزن ۶۷-كيلوگرم ،علي اصغر آسيابري از قزوين و  مهدي فنون از گيلان در وزن ۷۵-كيلوگرم ، مهدي خدابخشي از كرمانشاه و  علي گلشني از فارس در وزن ۸۴-كيلوگرم ، عليرضا هاشم زاده از گلستان، شهاب نوروزي از مركزي، صادق سنچولي از گلستان و كوشا تيموري از تهران در وزن ۸۴+كيلوگرم نفراتی هستند که به اردوی راه پیدا کردند.

کاراته کاهای امید خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کنند. این مسابقات آبان ماه در اندونزی برگزار می شود.

آخرین اخبار