www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۱ 1393/09/07

در مورد غیبت ملی پوشان فدراسیون تصمیم می گیرد / نهرودی: سطح فنی مسابقات کشوری رضایت بخش نبود

مدیر تیم های ملی بوکس از سطح فنی مسابقات بوکس قهرمانی کشور اباز نارضایتی و اعلام کرد این مساله حتما در کمیته فنی مورد بحث و بررسی قرار  خواهد گرفت. رقابت های بوکس قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، به مدت یک هفته در شهر بروجرد برگزار شد که سه شنبه […]

مدیر تیم های ملی بوکس از سطح فنی مسابقات بوکس قهرمانی کشور اباز نارضایتی و اعلام کرد این مساله حتما در کمیته فنی مورد بحث و بررسی قرار  خواهد گرفت.

رقابت های بوکس قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، به مدت یک هفته در شهر بروجرد برگزار شد که سه شنبه شب، با قهرمانی لرستان به پایان رسید. این مسابقات در حالی برگزار شد که هیچ یک از ملی پوشان کشورمان به روی رینگ نرفتند.

حسین نهرودی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در مورد سطح فنی رقابت های بوکس قهرمانی کشور تصریح کرد: سطح فنی بازی ها، رضایت بخش نبود و به همین دلیل، کمیته‌ فنی از شرایط بوکسورها راضی نیست. از این رو، در جلسه آینده کمیته فنی در مورد این مساله بحث و بررسی لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: البته در چند وزن بوکسورهای خوبی حضور داشتند، اما در مجموع در اکثر اوزان، شاهد حضور نفرات فنی و قوی نبودیم.

نهرودی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام قبلی فدراسیون مبنی بر این که ملی پوشان غایب در این مسابقات نمی توانند وارد اردوی تیم ملی شوند، آیا غایبان ملی پوش در مسابقات بروجرد به اردو دعوت نخواهند شد، اظهار داشت: این نظر کلی فدراسیون است که البته تصمیم درستی نیز هست. اما باز هم همه چیز به تصمیمات کمیته فنی و مسئولان فدراسیون بستگی دارد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ادامه داد: از بین ملی پوشانی که در مسابقات کشوری اخیر غایب بودند، تنها احسان روزبهانی دلیل موجه داشت. چرا که وی باید در لیگ حرفه‌ای جهان مسابقه می داد. اما سایر ملی‌پوشان می بایست در مسابقات شرکت می‌کردند.

وی در پایان، در خصوص دلایل غیبت علی مظاهری و جاسم دلاوری، دو مدال آور تیم ملی در بازی های آسیایی اینچئون در مسابقات کشوری بروجرد نیز گفت: آن طور که شنیده‌ام آنها از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند و به همین دلیل، در رقابت‌های کشوری حضور نداشتند.

آخرین اخبار