www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۴ 1394/11/13

دبیر فدراسیون بوکس : برخی در ذهنشان لباس فرانسه را هم تن دو بوکسور ما کرده بودند

دبیر فدراسیون بوکس می گوید برخی از افراد برای دو بوکسور ملی پوش ایرانی حاشیه ساختند و در ذهنشان حتی لباس کشوری دیگر را بر تن این دو ورزشکار کرده بودند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، علی دانشمندفر در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص حاشیه ای که برای دو بوکسور ملی پوش ایرانی […]

دبیر فدراسیون بوکس می گوید برخی از افراد برای دو بوکسور ملی پوش ایرانی حاشیه ساختند و در ذهنشان حتی لباس کشوری دیگر را بر تن این دو ورزشکار کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، علی دانشمندفر در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص حاشیه ای که برای دو بوکسور ملی پوش ایرانی به وجود آمد گفت: متاسفانه برخی گمانه زنی ها و حاشیه سازی هایی برای بوکسورهای ما ایجاد کرده بودند که کار را تا جایی پیش بردند که در ذهشنان پیراهن تیم فرانسه را بر تن این دو بوکسور کردند.ولی بازگشت این ملی پوشان خط بطلانی بر تفکرات سوء این عده گذاشت.

وی افزود: با عرق و تعصبی که از این دو بوکسور سراغ داشتم از مدتها قبل گفته بودم که آنها چنین کاری نمی کنند و عاشق کشورشان هستند. این ورزشکاران رقابتهای برون مرزی زیادی رفته اند و هیچوقت هیچ مشکلی پیش نیامد و نمی دانم مفهوم و هدف این حاشیه سازی ها چه بود.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که چرا تنها یکی از این دو بوکسور به تیم ملی دعوت شده اند گفت: سجاد محرابی بلافاصله پس از رسیدن به ایران اعلام حضور کرد و حریفش نیز هنوز در محل تمرین بود اما گل آرا چنین اقدامی انجام نداده بود و حریفش نیز در اردو نبود و بنابریان گل آرا فعلا به تیم دعوت نشد.البته در آینده حتما کادر فنی در صورت صلاحدید از وی استفاده می کند.

وی درپایان در خصوص شرایط اعزام تیم بوکس به رقابتهای المپیک گفت:درست است که از دو طریق لیگ حرفه ای و مسابقات آماتور براب کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند اما در نهایت تیم واحدی به این رقابتها اعزام خواهد شد.

Tel-razmavar1

 

 

آخرین اخبار