www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۷:۴۹ 1398/02/24

حضور سه بوکسور دیگر در مسابقات حرفه‌ای

سه بوکسور ایرانی دیگر در مسابقات بوکس حرفه‌ای در کشور گرجستان به روی رینگ رفتند که گویا بوکس ایران در مسیری جدید پای گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات بین المللی بوکس حرفه‌ای (شنبه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه) به میزبانی شهر تفلیس و در کشور گرجستان برگزار شد و در این رقابت‌ها ۳ مشت زن ایرانی به مصاف نمایندگان کشور میزبان رفتند! در بازی اول محمد ابراهیم ناظری در ۶۶ کیلو در مقابل حریف گرجستانی خود با اقتدار کامل به پیروزی رسید و اولین برد حرفه ای خود را رقم زد. در بازی دیگر و در ۹۰ کیلو سید عباس هاشمی نسب فایتر با تجربه کشورمان با وجود برتری کامل بر دیگر حریف گرجستانی با ناداوری فدراسیون بوکس حرفه ای قفقاز مسابقه را واگذار کرد. در آخرین بازی این مسابقات علی دهقانی فایتر ۹۰ کیلوی با تجربه و با اخلاق شورای بوکس حرفه ای ایران در راند اول به دلیل کلینچ بد حریف، از ناحیه ارنج صدمه دید و با توقف بازی از طرف دکتر مسابقه از ادامه بازی منع شد.‌ تصاویر این مسابقات به زودی در پیج رسمی شورای بوکس حرفه ای ایران در اینستاگرام آنلاین خواهد شد.
لازم به یادآوری است،‌ این روزها خبرهایی از گوشه کنار بوکس ایران به گوش می‌رسد مبنی براینکه برخی از اهالی خانواده بوکس ایران در تلاش هستند که  یک شورای بوکس حرفه‌ای را در کشورمان راه اندازی کنند و از این پس بوکس ایران در مسیر جدید قرار بگیرد. ضمن اینکه روز چهارم اردیبهشت ماه سومین کنگره شورای بوکس حرفه‌ای ایران با حضور رضا جبار پور بنیانگذار، رئیس شورا و نماینده شورای جهانی بوکس حرفه‌ای WBC در ایران و با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان بوکس، و هنرمندان در تهران برگزار شد و شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان فدراسیون بوکس از این موضوع مطلع بودند و هیچ واکنش منفی به این موضوع نشان ندادند! در این مراسم حتی سالار عقیلی خوانده کشورمان نیز در این مراسم حضور داشته است.

.

www.iranboxingcouncil.com

آخرین اخبار