www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۳:۳۴ 1394/02/24

جودو قهرمانی آسیا – کویت؛ پایان کار جودو ایران با برنز ملایی

تیم اعزامی کشورمان به رقابتهای جودو قهرمانی آسیا با یک مدال برنز به کار خود در بخش انفرادی این مسابقات پایان داد. به گزارش “رزم نیوز” ، مسابقات قهرمانی آسیا، عصر امروز در کویت و در بخش انفرادی پیگیری شد و طی آن، سعید ملایی، تنها نماینده باقی مانده کشورمان در جدول مسابقات  در دیدار رده بندی […]

تیم اعزامی کشورمان به رقابتهای جودو قهرمانی آسیا با یک مدال برنز به کار خود در بخش انفرادی این مسابقات پایان داد.

به گزارش “رزم نیوز” ، مسابقات قهرمانی آسیا، عصر امروز در کویت و در بخش انفرادی پیگیری شد و طی آن، سعید ملایی، تنها نماینده باقی مانده کشورمان در جدول مسابقات  در دیدار رده بندی وزن 81- کیلوگرم ، به مصاف “یوکی اماموف” از ازبکستان رفت و موفق شد وی را از پیش رو بردارد تا به مدال برنز این دوره از رقابتها دست یابد.

وی در دور نخست “هانگ شو” از چین تایپه را با ضربه فنی شکست داد و در دور دوم، با همین نتیجه برابر “هموباتو” از چین به پیروزی دست یافت.ملایی برای رسیدن به نیمه نهایی به دیدار “ناگاشیما” از ژاپن رفت و با امتیاز طلایی بازنده شد و به گروه بازنده ها رفت. ملایی در جدال برای کسب مدال برنز ابتدا “تجانوف” از ترکمنستان را شکست داد به دیدار به دیدار رده بندی راه پیدا کرد.

محمد محمدی بریمانلو و مهدی فتحی پور روز گذشته از دور مسابقات کنار رفتند و امروز هم محمد جمالی و جواد محجوب هفتم شدند.

این دوره از مسابقات فردا جمعه در بخش تیمی پیگیری می شود که طبق قرعه کشی انجام شده تیم ملی ایران با ترکیب محمد محمدی بریمانلو در 66- کیلوگرم، وحید بنا در 73- کیلوگرم، سعید ملایی در 81- کیلوگرم، امیر قاسمی نژاد در 90- کیلوگرم و جواد محجوب در 100- کیلوگرم در نخسستین مسابقه باید برابر تیم ملی کویت قرار بگیرند . دومین رقیب ملی پوشان کشورمان نیز ازبکستان خواهد بود.

آخرین اخبار