www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۳۴ 1394/08/01

جودو جوانان جهان – امارات؛ رشنونژاددر مکان هفتم ایستاد/ برنامه روز دوم

روز نخست از رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان با یک عنوان هفتمی برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دوره از رقابتها امروز صبح با حضور ۵۶۰ جودوکار از ۸۲ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان دو نماینده داشت که محمد رشنونژاد هفتم […]

روز نخست از رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان با یک عنوان هفتمی برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دوره از رقابتها امروز صبح با حضور ۵۶۰ جودوکار از ۸۲ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان دو نماینده داشت که محمد رشنونژاد هفتم شد و قاسمی هم از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم  محمد رشنونژاد دور نخست استراحت داشت و سپس «محرم اوف» از آذربايجان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه «آباقیان» ارمنستانی را با یک امتیاز «یوکو» از پیش رو برداشت.وی در مرحله یک چهارم نهایی و در پیکار با «آمارتوشین» از مغولستان با دو اخطار بازنده شد و به گروه بازنده رفت. این جودوکار کشورمان برای کسب مدال برنز در اولین دیدار خود در گروه شانس مجدد برای پیکار با «یاگو ابولیادزه» از روسیه به روی تاتامی رفت و در فاصله ۵۴ ثانیه به پایان وقت قانونی ضربه فنی شد و در مکان هفتم استاد.

احمد قاسمی جودوکار وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان دور نخست «محمدابورايا» از فلسطين را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و به دلیل سروزن نرسیدن نماینده امارات به مرحله یک هشتم نهایی راه يافت. وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل «نیل مک دونالد» از انگلستان با دو اخطار بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

فردا شنبه در دومین روز این مسابقات جودوکاران اوزان ۶۶- و ۷۳- کیلوگرم به روی تاتامی روند. از تیم کشورمان خجسته ، فتحی پور و تیزتک به دیدار حریفان خود خواهند رفت. در وزن ٦٦- كيلوگرم که ۴۵ جودوکار حضور دارد عليرضا خجسته در اولين ديدار با  «واوريزسك» از لهستان مبارزه مي كند .

وي در صورت كسب پيروزي در اين ديدار  « راشد» از امارات را پيش رو خواهد داشت. در همین وزن مهدي فتحي پور ديگر نماينده كشورمان پس از استراحت در مرحله نخست با برنده مبارزه گرجستان و مغولستان ديدار مي كند. اميد تيزتك در وزن ٧٣- كيلوگرم در ميان ٥٥ جودوكار ابتدا به ديدار «سوت من» از نیوزیلند مي رود و در صورت برتري برنده مبارزه بلاروس و هلند را پيش رو خواهد داشت.

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح امروز جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبي آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار