www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۳ 1394/02/24

تکواندو قهرمانی جهان – روسیه؛ حذف دو نماینده ایران در روز سوم

تکواندوکاران ایران در روز دوم از بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. به گزارش “رزم نیوز”، در سومین روز ار این رقابتها که در روسیه جریان دارد تکواندوکاران اوزان ۶۷- كيلوگرم زنان و ۶۸- كيلوگرم مردان کار خود را آغاز کردند. فاطمه روحانی نماینده تیم […]

تکواندوکاران ایران در روز دوم از بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش “رزم نیوز”، در سومین روز ار این رقابتها که در روسیه جریان دارد تکواندوکاران اوزان ۶۷- كيلوگرم زنان و ۶۸- كيلوگرم مردان کار خود را آغاز کردند. فاطمه روحانی نماینده تیم ملی بانوان کشورمان در دور نخست به مصاف “مائتا جيليك” دارنده مدال طلاي مسابقات قهرماني نوجوانان جهان از کرواسی رفت و  با قبول شکست ۳ بر یک از دور رقابتها کنار رفت.

همچنین علیرضا نصرآزادانی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم مردان با دو پیروزی و یک شکست با مسابقات وداع زودهنگامی داشت. وی در نخستين گام به مصاف “چارلي كروم ول” از غنا رفت و با نتیجه ۲۰ بر ۷ پیش از پایان راند سوم برنده از شیاپ چانگ خارج شد. نصر در ادامه “رومان تورس واسكوييز” از مکزیک را  ۱۳ بر ۱۰ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان، در مرحله بعد با “دونگ یان شین” از کره جنوبی (دارنده مدال نقره نوجوانان جهان) رقابت کرد که در پایان در رقابتی نزدیک ۹ بر ۷ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

شب گذشته نیز فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم اولین طلای تیم ملی را کسب کرد و  عصر امروز هم مسعود حجی زواره در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۴- کیلوگرم براي راهيابي به فينال “البرت گان”  دارنده مدال نقره دوره قبل مسابقات جهانی از کشور میزبان را پیش رو دارد.

آخرین اخبار