www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۲ 1394/09/09

تمرین محجوب و ملایی در میان برترین های جودو جهان

دو عضو تیم اعزامی جودو کشورمان به رقابتهای کره جنوبی بعد از پایان این رقابتها در اردوی مشترک شرکت کردند. به گزارش خبرنگار مهر، در پایان رقابتهای جایزه بزرگ کره جنوبی اکثر جودوکاران حاضر در این مسابقات در یک اردوی مشترک سه روزه شرکت کرده و تمرینات خود را قبل از حضور در تورنمنت بعدی پیگیری […]

دو عضو تیم اعزامی جودو کشورمان به رقابتهای کره جنوبی بعد از پایان این رقابتها در اردوی مشترک شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان رقابتهای جایزه بزرگ کره جنوبی اکثر جودوکاران حاضر در این مسابقات در یک اردوی مشترک سه روزه شرکت کرده و تمرینات خود را قبل از حضور در تورنمنت بعدی پیگیری کردند.

در این تمرین جودوکاران پس از انجام تمرینات ابتدایی، تمرین در خاک (نوازا) را خواهند داشت. سپس تمرینات زمین زدن ، در دستور کار قرار می گیرد و در نهایت مبارزه تمرینی (رندوری) بین جودوکاران هر وزن انجام می شود.

ملایی و محجوب در این تمرینات که روزانه دو نوبت به صورت ساعات مجزا برای بانوان و آقایان انجام می شود حضوری فعال داشته و با رقبای خود تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند.

در حالی که اغلب جودوکاران حاضر در این کمپ تمرینی از کره جنوبی عازم رقابتهای گرند اسلم ژاپن می شوند ، جودوکاران کشورمان بعد از حضور در این مسابقات و اردو روز پنجشنبه به تهران بازمی گردند.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار