www.khabarrazmavar.ir

برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا؛

شناسه خبر : ۰۹:۳۳ 1398/02/27

ترکیب تیم ملی جوانان کوراش معرفی شد

نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کوراش با برگزاری رقابتهای انتخابی و معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، رقابتهای جوانان آسیاطی روزهای ۲۷ تا ۳۱ خردادماه به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار خواد شد. به همین منظور نحستین مرحله اردوی آماده سازی با حضور نفرات اول و دوم مدعیان تیم ملی که ماه گذشته برگزار شد به همراه مدال آوران رقابتهای جهانی و آسیایی سال گذشته به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

روز گذشته آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی زیر نظر سعید خسروی نژاد به عنوان سرمربی، علی محمدنیا و حسین اکبری به عنوان مربیان و با حضور داوران رسمی برگزار و در نهایت ترکیب هفت عضو تیم ملی جوانان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی شدند.

در پایان این رقابتها مجید وحید بریمانلو در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی محمدی بریمانلو در وزن ۶۶- کیلوگرم، رضا پارساپور در وزن ۷۳- کیلوگرم، امین کامیابی در وزن ۸۱- کیلوگرم، علی صبوحی در وزن ۹۰- کیلوگرم، مرتضی مختارزاده در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و فرزین شاه باز در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جواز حضور در این رقابتها را کسب کردند.

تیم ملی جوانان برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره قبل خود راهی بانکوک می‌شود.

آخرین اخبار