www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۳۰ 1394/02/13

بلیت 40 هزار دلاری برای یک مبارزه؛ «فلوید می‌ودر» نبرد ۳۰۰ میلیون دلاری مبارزه قرن بوکس را برد

«فلوید می‎ودر» موفق شد مبارزه قرن با «مانی پاکیائو» را که بامداد امروز در لاس وگاس برگزار شد با برتری به سود خود به پایان ببرد. به گزارش “رزم نیوز” ، در این مبارزه که در وزن ۶۷ کیلوگرم برگزار شد و ۱۲ راند هم به طول انجامید، می‌ودر ۳۸ ساله بر حریف ۳۶ ساله فیلیپنی […]

«فلوید می‎ودر» موفق شد مبارزه قرن با «مانی پاکیائو» را که بامداد امروز در لاس وگاس برگزار شد با برتری به سود خود به پایان ببرد.

به گزارش “رزم نیوز” ، در این مبارزه که در وزن ۶۷ کیلوگرم برگزار شد و ۱۲ راند هم به طول انجامید، می‌ودر ۳۸ ساله بر حریف ۳۶ ساله فیلیپنی خود چیره شد.

بر پایه گزارش رسانه‌ها، این مسابقه که ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته در «ام جی ام گرند گاردن آرنا» در لاس وگاس برگزار شد. از این مبارزه چهره‌های سرشناس دنیای ورزش و هنر آمریکا از جمله آندره آغاسی، جاستین ببیبر، رابرت دو نیرو و پاریس هیلتون دیدن کردند.

حاشیه‌های گران‌ترین نبرد تاریخ ورزش

* مشت‌زن ۳۹ ساله آمریکایی برای هر ثانیه از مسابقه‌ای که مقابل پاکیائو داشت، معادل ۲۵۰ هزار تومان درآمد کسب کرد.

* سهم مانی پاکیائو مشت‌زن 36 ساله فیلیپینی، 120 میلیون دلار است و فلوید می‌ودر مشت‌زن 39 ساله اهل ایالات متحده هم 180 میلیون دلار (هر ثانیه 83 هزار دلار یا به علبارتی هر راند، پنج میلیون دلار).

* در روزهای اخیر گفته‌ شده که نزدیک به چهار میلیون نفر برای دریافت تصاویر تلویزیونی این رقابت، هر کدام 100 دلار پرداخت کرده‌اند.

* می‌ودر، از 1375 در عرصه مشت‌زنی حرفه‌ای حضور یافته و در این مدت، در تمام 47 مسابقه‌اش با ضربه فنی پیروز شده است. پاکیائو هم 57 پیروزی، 5 باخت و 2 تساوی در کارنامه دارد.

* قرار بود این رقابت، پنج سال پیش برگزار شود ولی پاکیائو به خاطر درگیر بودن در امور سیاسی کشورش، قادر نبود که در آن مشارکت کند.

* بلیت های این مبارزه که از آن به عنوان مبارزه قرن بوکس یاد شده است از ۱۵۰۰ دلار تا ۷۵۰۰ دلار به فروش رفت. قیمت این بلیت ها در بازار سیاه تا ۴۰ هزار دلار و حتی بیشتر هم رسیده است.

خلاصه مبارزه

آخرین اخبار