www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۵ 1393/11/13

بعد از 3 سال تاخیر؛ مسابقات بوکس جام فجر بدون حضور تیم‌های خارجی برگزار می‌شود

در این رقابت‌ها، استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی و یک تیم از آبادان حضور خواهند داشت، اما خبری از تیم های خارجی نیست. مسابقات بوکس جام فجر در حالی امسال به میزبانی اراک برگزار می‌شود که برخلاف دوره‌های گذشته چند تیم خارجی به کشورمان سفر می‌کردند، امسال خبری از تیم‌ها و بوکسورهای خارجی نیست. […]

در این رقابت‌ها، استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی و یک تیم از آبادان حضور خواهند داشت، اما خبری از تیم های خارجی نیست.

مسابقات بوکس جام فجر در حالی امسال به میزبانی اراک برگزار می‌شود که برخلاف دوره‌های گذشته چند تیم خارجی به کشورمان سفر می‌کردند، امسال خبری از تیم‌ها و بوکسورهای خارجی نیست.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، آخرین باری که رقابت‌های بوکس دهه فجر برگزار شد، سال 89 بود که هیات بوکس استان تهران برگزارکننده آن بود. مسابقاتی که با کم و کاستی های زیادی برگزار شد شد، به گونه‌ای که حتی انتقاد فدراسیون را نیز به دنبال داشت.

حالا بعد از گذشت 3 سال مجددا قرار است این رقابت‌ها به میزبانی کشورمان برگزار شود. این مسابقات، روزهای 16و17 بهمن ماه جاری در سالن شهدای پنجم مرداد شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

در این رقابت‌ها، استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی و یک تیم از آبادان حضور خواهند داشت، اما خبری از تیم های خارجی نیست.

آخرین اخبار