www.khabarrazmavar.ir

حریفانم در فستیوال کره را به خوبی می شناسم

شناسه خبر : ۱۴:۰۹ 1395/06/10

برای قهرمانی از جان هم مایه می گذارم/ تعامل با فدراسیون حاصل زحمات مسئولان انجمن جوجیتسو بود

ملی پوش وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی جوجیتسو گفت: برای کسب مدال طلا در مسابقات کره٬ تا پای جان تلاش می کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ٬ بعد از رفع مشکلات بین انجمن جوجیتسو JJIF و فدراسیون ورزش های رزمی٬ قرار است سه ملی پوش کشورمان در فستیوال هنرهای رزمی در کره جنوبی شرکت کنند. یکی از نمایندگان ایران در رقابت های کره٬ « حبیب رنجبر » است که علی رغم جوانی٬ چندین مدال باارزش از مسابقات بین المللی در کارنامه اش دارد.

رنجبر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور در مورد وضعیت آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: چند روز است اردویمان در مجموعه انقلاب تهران به پایان رسیده است‌. در این اردو٬ به مدت دو هفته تمرینات پرفشاری انجام دادیم٬ به طوری که به مرز آمادگی مطلوب رسیدیم.

وی در خصوص شرایط خود نیز تصریح کرد: وضعیت من هم خوب است و اکنون به آمادگی تقریبا کامل رسیده ام که البته تا هنگام اعزام٬ صد در صد آماده رویارویی با حریفانم خواهم شد.

نفر سوم مسابقات کلاس a جهان با بیان این که برای کسب مدال طلا به کره می روم٬ ادامه داد: با وضعیت خوبی که دارم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد٬ روی سکوی قهرمانی می ایستم. من برای مدال طلا بسیار تلاش کرده ام و برای رسیدن به این هدف٬ حتی از جانم هم مایه می گذارم.

رنجبر به حریفان خود در مسابقات کره جنوبی نیز اشاره کرد و گفت: شناخت خوبی از حریفانم دارم. مهمترین رقیب من٬ ورزشکار لهستانی و بعد حریف روس هستند. با تلاش های مربیان٬ حریفانم را کاملا آنالیز کرده ام و با آمادگی و برنامه ریزی به مصاف آنها خواهم رفت.

دارنده دو مدال طلای مسابقات اوپن امارات در مورد این که در این وزن بزرگانی از جمله « محسن حمیدی » حضور دارند و شما باید جانشین خوبی برای وی باشید٬ خاطر نشان کرد: در اردوها این افتخار را داشتم که با محسن حمیدی تمرین می کردم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. محسن مدام به من روحیه می دهد‌.

دارنده دو مدال نقره از رقابت های حرفه ای جهان در پایان٬ در مورد تعامل ایجاد شده بین انجمن جوجیتسو JJIF و فدراسیون ورزش های رزمی یادآور شد: از این بابت بسیار خوشحالم. سال گذشته که تیم به مسابقات جهانی تایلند اعزام نشد٬ خیلی ناراحت شدم. چرا که شش ماه بود سختی های فراوانی کشیده بودم و حتی از شهرم نقل مکان کرده بودم. حالا بابت این اتفاق خوشحالم و جا دارد از سردار « رستمیان » ریاست انجمن و اساتید: « خوش بین » و « حسینی » بابت زحماتشان و پیگیری هایی که بابت حل مشکلات انجام دادند٬ تقدیر و تشکر کنم.

آخرین اخبار