www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۰۰ 1394/01/23

باقری معتمد : هیچگاه دنبال منافع شخصی نبودم/ از سرمربی تیم ملی انتظار نداشتم

ملی پوش تکواندو گفت: سالهادر اردوهای تیم ملی با وجود مشکلات متعدد برای سربلندی ایران اسلامی مبارزه کردl و هرگز به دنبال منافع شخصی نبودم. انتظار نداشتم سرمربی تیم ملی اینگونه مسائل را رسانه ای کند. به گزارش “رزم نیوز” ، محمد باقری معتمد ضمن بیان این مطلب افزود: سرمربی تیم ملی اعلام کرده که […]

ملی پوش تکواندو گفت: سالهادر اردوهای تیم ملی با وجود مشکلات متعدد برای سربلندی ایران اسلامی مبارزه کردl و هرگز به دنبال منافع شخصی نبودم. انتظار نداشتم سرمربی تیم ملی اینگونه مسائل را رسانه ای کند.

به گزارش “رزم نیوز” ، محمد باقری معتمد ضمن بیان این مطلب افزود: سرمربی تیم ملی اعلام کرده که به دنبال منافع شخصی اردوی تیم ملی را بدون اجازه از ایشان ترک کردم که باید بگویم چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

معتمد در ادامه به خبرگزاری مهر افزود: بارها و بارها در اردوهای تیم ملی مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفتم و هیچگاه زبان به اعتراض باز نکرده و همیشه تابع نظر کادر فنی بوده و در طول 15 سال حضور در اردوهای تیم همیشه هدفم کسب افتخار زیر پرچم مقدس ایران اسلامی بوده است و انتظار داشتم سرمربی تیم ملی اگر مشکلی داشت در اردوی تیم ملی مطرح می کرد!

قهرمان سال 2009 جهان افزود: زمانی که در آغاز اردوی تیم ملی به ما اعلام شد اسبقی نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی در مسابقات جهانی است بنده به این نظر سرمربی اعتراض کردم چرا که مدعیان این وزن مدتها بود منتظر برگزاری مسابقه انتخابی بودند. من چون آسیب داشتم قصدم انتخاب بهترین نفر برای تیم ملی در این وزن بود و به هیچ عنوان دنبال این نبودم خودم اعزام شوم.

معتمد ادامه داد: در مسابقات انتخابی چهارم اسفندماه اعلام شد به دلیل آسیب دیدگی اسبقی مسابقات انتخابی این وزن بعد از تورنمنت هلند انجام خواهد شد. آن زمان من آسیب نداشتم و به نظر سرمربی احترام گذاشتم ولی نمی دانم چرا کادر فنی که بدنبال منافع ملی هستند بدون اطلاع از وضعیت آسیب دیدگی اسبقی چنین تصمیمی اتخاذ کردند.

این عضو تیم ملی در خصوص جلسه با سرمربی تیم ملی گفت: در جلسه ای که با ایشان داشتیم عنوان شد که به دلیل شرایط خاص اسبقی به جهانی می رود که گویا شرایط خاص همان مشکل آسیب دیدگی بوده است که معادلات سرمربی با کناره گیری اسبقی برهم خورد. البته در چند وزن دیگر نفراتی که مورد نظر کادر فنی بودند انتخاب نشدند.

وی ادامه داد: من زمانی که از اردو خارج شدم کادر فنی اطلاع داشت و به هیچ عنوان کسی از اعضای کادر فنی شرایط جسمانی من را جویا نشد و کسی به من نگفت که نظریه پزشک ارائه کنم ولی سرمربی چند روز در مطبوعات اعلام کرد که منتظر معتمد هستیم تا نظر پزشک را ارائه کند.

معتمد در مورد سفر خود به بلژیک هم گفت: برای پیگیری وضعیت آسیب دیدگی خود به بلژیک رفتم که شرایط طوری رقم خورد که  تصمیم به عمل جراحی در داخل ایران گرفتم.

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن در پایان گفت: از سرمربی تیم ملی انتظار نداشتم در مورد من اینچنین در رسانه ها سخن بگوید چرا که اگر بنا به رسانه ای شدن باشد که حرف برای گفتن زیاد است ، همه ما عضو یک خانواده هستیم و در آستانه مسابقات قهرمانی جهان بهتر است به دنبال شرایط تیم ملی باشیم.

آخرین اخبار