www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۱ 1398/03/19

بازگشت GGG با پیروزی!

گنادی گُلُوکین اولین مبارزه خود پس از باخت سال قبل برابر کانلو را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سالن مدیسون اسکوئر گاردن نیویورک بامداد یکشنبه میزبان یکی از رویدادهای مهم بوکس امسال بود. جایی که گنادی گُلُوکین بوکسر ۳۷ ساله قزاق و قهرمان سابق دسته میان وزن بوکس دنیا به مصاف استیو رُلز ۳۵ ساله فایتر بدون شکست کانادایی رفت.
این اولین مبارزه گنادی پس از شکست سال قبل برابر کانلو آلوارز بود. بوکسر قزاقستانی اگر چه در شروع مبارزه کمی محتاط کار کرد و حتی در راند دوم حریفش بهتر از او کار کرد ولی در نهایت و در راند چهارم صبر GGG تمام شد و با یک مشت چپ سنگین کار را با ناک اوت حریف تمام کرد.
رکورد گنادی گلوکین با این پیروزی به ۳۹-۱-۱ رسید و در سمت مقایل استیو رُلز با باخت برابر گنادی اولین شکست را در دوران حرفه ای خود تجربه کرد و رکوردش به ۱۹-۱ تنزل یافت.
گلوکین پس از این پیروزی از تمایلشبرای انجام مبارزه سوم برابر کانلو آلوارز گفت ولی اُسکار دلا هویا پروموتر کانلو با انتشار این توئیت به درخواست گلوکین واکنش نشان داد:”بازگشت خوبی بود. حالا با یک فایتر واقعی مبارزه کن و یک کمربند را ببر. آن موقع ما مبارزه سوم را در نظر خواهیم گرفت.”
پس با این حساب گنادی گلوکین می بایست در ماه سپتامبر یک مبارزه دیگر انجام دهد تا در ماه دسامبر ۲۰۱۹ یعنی ماه پایانی امسال بتواند فرصت مبارزه سوم برابر کانلو آلوارز را به دست آورد.

.

آخرین اخبار