www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۲ 1394/02/08

او ماهیانه 3هزار دلار می گیرد؛ حسینی: اول باید سطح کار مربی اوکراینی ببینیم، بعد قرارداد ببندیم/ احدی در تیم ملی می ماند

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: مربی اوکراینی دو سه ماه در ایران خواهد بود که اگر از کار او رضایت داشته باشیم، با وی قرارداد خواهیم بست. به گزارش خبرنگار رزم نیوز، در شرایطی که تیم ملی بوکس ایران در چند سال اخیر با ” اکبر احدی ” سرمربی ایرانی خود در رویدادهای مختلف به […]

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: مربی اوکراینی دو سه ماه در ایران خواهد بود که اگر از کار او رضایت داشته باشیم، با وی قرارداد خواهیم بست.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز، در شرایطی که تیم ملی بوکس ایران در چند سال اخیر با ” اکبر احدی ” سرمربی ایرانی خود در رویدادهای مختلف به خصوص بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی نتایج قابل قبولی گرفته بود، مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته اند از وجود یک مربی اوکراینی در راس تیم ملی بزرگسالان استفاده کنند.

” ولادیمیر ویبنکو ” مربی 47 ساله ای است که قرار است اواخر هفته جاری به تهران سفر کند تا برای مربیگری در تیم ملی کشورمان با مسئولان فدراسیون بوکس پای میز مذاکره بنشیند.

” روح الله حسینی ” نایب رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز در مورد زمان سفر ولادیمیر به ایران خاطر نشان کرد: فکر می کنم این مربی اوکراینی روز 9 اردیبهشت وارد تهران شود. او برای مذاکره با فدراسیون می آید و قرار است مسابقات انتخابی تیم ملی را از نزدیک ببیند.

وی افزود: حضور ولادیمیر در ایران به معنای قطعی شدن سرمربیگری او در تیم ملی نیست. در نظر داریم دو سه ماه کار او را زیر نظر بگیریم که در صورت رضایت داشتن از کار وی، نسبت به عقد قرارداد با این مربی اقدام خواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا ولادیمیر واقعا مربی تیم ملی اوکراین بوده، اظهار داشت: بله، او مربی خوبی است که در تیم ملی اوکراین نیز مربیگری می کرده است. ضمن این که با 47 سال سن، مربی جوانی نیز هست.

حسینی همچنین درباره مبلغ قرارداد سرمربی آینده تیم ملی بوکس کشورمان گفت: در صورتی که با او قرارداد رسمی منعقد شود، ماهیانه 3 هزار دلار دستمزد دریافت خواهد کرد.

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا ” اکبر احدی ” همچنان در تیم ملی خواهد ماند یا نه، یادآور شد: احدی صحبتی در مورد کنار رفتن از تیم ملی نکرده و این به معنای این است که او در تیم ملی خواهد ماند. ما هم نظری غیر از این نداریم.

برنامه های آینده تیم ملی، سوال دیگری بود که حسینی در مورد آن اظهار داشت: اواسط تیر ماه مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که به همین منظور، انتخابی تیم ملی هفته آینده و با حضور مربی اوکراینی برگزار خواهد شد. بعد از انعقاد قرارداد با ولادیمیر، تمرینات ملی پوشان زیر نظر وی برگزار می شود.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پایان به برنامه های تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشورمان اشاره کرد و گفت: فعلا که اردوی تیم جوانان تعطیل شده تا مرحله جدید آن به زودی آغاز شود. اما اردوی تیم نوجوانان شروع شده است. مسابقات نوجوانان آسیا پیش از این قرار بود فروردین ماه در دوحه قطر برگزار شود که قطری ها از میزبانی انصراف دادند که به احتمال زیاد، تایلند میزبان رقابت های نوجوانان آسیا خواهد بود که زمان برگزاری آن احتمالا تابستان امسال است.

آخرین اخبار