www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۱:۲۰ 1393/08/22

اردلان: با مسئولان آیبا در مورد جایگاه بوکس ایران رایزنی می کنم

در این نشست 3 روزه، در مورد مسائل مختلفی همچون؛ رایزنی برای تهیه کامپیوترهای مدرن داوری بوکس و همچنین آخرین تغییرات در قوانین و مقررات بوکس جهان بحث و تصمیم گیری می شود. دبیر سابق فدراسیون بوکس به عنوان نماینده ایران در اجلاس فدراسیون جهانی بوکس حضور پیدا می کند. به گزارش “رزم نیوز” ، اجلاس […]

در این نشست 3 روزه، در مورد مسائل مختلفی همچون؛ رایزنی برای تهیه کامپیوترهای مدرن داوری بوکس و همچنین آخرین تغییرات در قوانین و مقررات بوکس جهان بحث و تصمیم گیری می شود.

دبیر سابق فدراسیون بوکس به عنوان نماینده ایران در اجلاس فدراسیون جهانی بوکس حضور پیدا می کند.

به گزارش “رزم نیوز” ، اجلاس جهانی بوکس از روز سه شنبه (دیروز) در شهر جی جو کره جنوبی آغاز شده که تا روز پنجشنبه ادامه می یابد. به همین منظور همایون اردلان مسئول کمیته بین الملل فدراسیون بوکس کشورمان به نمایندگی از ایران در این اجلاس حضور دارد.

اردلان پیش از سفر به کره جنوبی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا در خصوص اجلاس جهانی بوکس خاطر نشان کرد: در این نشست 3 روزه، در مورد مسائل مختلفی همچون؛ رایزنی برای تهیه کامپیوترهای مدرن داوری بوکس و همچنین آخرین تغییرات در قوانین و مقررات بوکس جهان بحث و تصمیم گیری می شود.

وی افزود: همچنین با مسئولان آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) در مورد جایگاه بوکس ایران و ارتباطات بین فدراسیون کشورمان و آیبا دیدار و گفتگو خواهم داشت.

 

آخرین اخبار