www.khabarrazmavar.ir

احساس خطر مخالفان از بازگشت مربی باسابقه به تیم ملی بوکس

شناسه خبر : ۱۱:۰۹ 1396/06/07

احدی: می ترسند برگردم برای همین شایعه می سازند!

خبر بازگشت احتمالی اکبر احدی به تیم ملی و بر عهده گرفتن سکان هدایت تیم بزرگسالان تا جایی برای برخی از مخالفان وی، دردسر ساز آمده که سعی دارند با برخی جوسازی ها جلوی این اتفاق را بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، زمزمه های بازگشت اکبر احدی، مربی باتجربه و کارنامه دار بوکس به تیم ملی و برکناری احتمالی سرمربی کوبایی، قبل از استعفای احمد ناطق نوری از ریاست فدراسیون در بین اعضای خانواده بوکس به صورت درگوشی شنیده می شد.

این اخبار با رفتن ناطق نوری از فدراسیون و حضور افشین داوری به عنوان سرپرست روز به روز پررنگ تر شد تا جایی که برخی از بیرون گود مانده ها و مخالفان احدی از احتمال وقوع آن احساس خطر کردند و سعی دارند با رواج برخی شایعه پراکنی ها افکار عمومی را به نفع خودشان متشنج کنند.

امثال این اتفاقات برای احدی تازگی ندارد و او قبلا هم این چوب رفتارهای مخالفانش را خورده است.

احدی پس از بازی های آسیایی اینچئون با وجود گرفتن نتایج قابل قبول با تلاش های برخی از اطرافیان ناطق نوری، به ناحق از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شد و هیچ کس هم متوجه نشد دلیل آن چه بوده است.

پس از آن هم مسئولیت هدایت احسان روزبهانی را برعهده گرفت و تنها سهمیه المپیک را با این ملی پوش کسب کرد، اما مخالفانش تا حدی فضای روانی مربی و شاگرد را تنگ کردند که روزبهانی در همان نخستین دیدارحذف شد و دیگر کسی از احدی برای بازگشت به تیم ملی دعوت نکرد تا او و حواشی اطرافش برای مدتی خاموش شوند.

احدی: رفتم به داوری خوش آمد بگویم، لابی نکرده ام

پس از اتفاقات المپیک لندن دیگر هیچ کس اکبر احدی را در فدراسیون ندید تا اینکه هفته گذشته وی در دفتر سرپرست جدید آفتابی شد.

احدی در این باره می گوید: “بعد از یک سال و چند ماه ، رفتم پیش افشین داوری و به او سمت جدیدش را تبریک گفتم. به هر حال من هم جزو خانواده بوکس هستم و وظیفه ام این بود برای یک بار هم که شده خدمت ایشان برسم.”

وی اضافه کرد: “همین حضورم در دفتر داوری، باعث شد تا عده ای احساس کنند من دارم به تیم ملی بر می گردم و سعی می کنند با حاشیه سازی جلوی این اتفاق را بگیرند، من نه لابی کرده ام نه دنبال این مسائل هستم.”

داوری صلاح بداند، برمی گردم

سرمربی احسان روزبهانی در المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که اگر سرمربیگری تیم ملی به شما پیشنهاد شود ، حاضرید قبول کنید، گفت: “من قصدم مربیگری نیست، اما اگر سرپرست فدراسیون تمایل داشته باشد با من همکاری کند و به من پیشنهاد بدهند چرا نباید قبول کنم؟ می پذیرم چون به بوکس علاقه مندم و دوست دارم به این رشته ورزشی کمک کنم.”

وی تاکید کرد: “من در حال حاضر یک باشگاه خصوصی دارم که شاگردانم را آنجا تمرین می دهم و هیچ کدام از شایعاتی که ساخته اند درست نیست و زاییده فکر خودشان است.”

حاج آقا خسته شده بود و باید می رفت

احدی نظرش را در خصوص استعفای احمد ناطق نوری اینطور بیان کرد: “به نظر من حاج آقا خسته شده بودند، یک سال و نیم بود که بوکس عملکرد قابل قبولی نداشت و نشان می داد که ناطق نوری احتیاج به تجدید قوا و استراحت دارد.”

وی افزود: “زمان مشخص خواهد کرد که تغییرات در راس فدراسیون توانسته کمکی به بوکس کند یا نه، امیدوارم هر کس که به سمت رئیس انتخاب می شود بتواند به این رشته المپیکی کمک کند، اگر هم با آمدن دوباره من کمکی به بوکس شود من به طور قطع برمی گردم.”

لازم به ذکر است، مسئولیت هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان مدتی است که به سرمربی کوبایی سپرده شده است، حضور سرمربی خارجی در آن مقطع زمانی شائبه حضور نورچشمی ها در تیم ملی را کمرنگ کرد و برای مدتی حاشیه ها را از بوکس دور کرد هرچند هنوز تیم ملی با این سرمربی نتوانسته آنچنان که باید به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار