www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۵۵ 1395/08/19

آنچه که باید درباره حریف بعدی علی اکبری بدانید!

شِین کاروین حریف بعدی امیر علی اکبری در مرحله یک چهارم نهایی تورنمنت جایزه بزرگ RIZIN خواهد بود. اما شما چقدر از او شناخت دارید؟

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، شِین کاروین فایتر ۴۱ ساله اهل کلورادو امریکاست.کاروین فایتر سابق UFC است و حتی سابقه قهرمانی موقت دسته سنگین وزن این سازمان را در کارنامه خود دارد.او از شش سالگی به یادگیری کشتی روی آورد و بعدها علاوه بر کشتی در رشته های بوکس،جوجیتسو برزیلی و گایدوجوتسو دارای مهارت شد و در نهایت به هنرهای رزمی ترکیبی کشیده شد و روزهای درخشانی برای خود رقم زد.ورود او به دنیای حرفه ای MMA به سال ۲۰۰۵ بازمی گردد.

روند موفقیت های او ادامه داشت تا اینکه در سال ۲۰۰۸ نخستین مبارزه اش را برای UFC انجام داد.لازم به ذکر است که آخرین مبارزه کاروین به سال ۲۰۱۱ و مسابقات UFC 131 بازمی گردد که در آن رویداد با امتیاز مغلوب جونیور دوس سانتوس برزیلی شد.از آن پس او در هیچ مبارزه ای حضور نداشته است تا اینکه سازمان تازه تاسیس RIZIN او را به چرخه MMA باز گرداند.حال امیر علی اکبری باید در برابر این کهنه سرباز امریکایی قرار بگیرد.هر چند کاروین در MMA کارکشته تر از علی اکبری می باشد ولی علی اکبری با تکیه بر فاکتور جوانی،قدرت فوق العاده بدنی و تسلط بیشتر بر فنون کشتی می تواند این رقیب خود را نیز از میدان به در کند و به نیمه نهایی گام بگذارد.

آخرین اخبار